SoffaDirekt

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.6 för SoffaDirekt kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för SoffaDirekt:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. SoffaDirekt har ett generöst ånger köp på 365 dagar, vilket ger kunder gott om tid att returnera varor om det skulle behövas. Kundtjänsten verkar vara följsam och hjälpsam vid reklamationer, vilket är positivt. Tyvärr verkar det vara en utmaning att returnera varor, och vissa kunder har upplevt problem med skadade leveranser och fastsittande dynor. Informationen om ånger köp kan också vara otydlig enligt vissa recensioner. Sammantaget verkar SoffaDirekts returpolicy vara blandad, med både fördelar och nackdelar enligt kundernas erfarenheter.

“Soffan var trasig undertill”

“Svårt att returnera varor”

“Kan inte välja en annan produkt vid reklamation”

“Oklarheter kring ångerköp-processen”

“Fick en smutsig soffa”

“Tyvärr skadad leverans”

“Sömmen på klädslan till divanen gick sönder efter ett år. Kundtjänst reklamerade den och fixade en ny klädslan utan att blinka. ÄLSKAR att inte ens behöva bli ifrågasatt eller standard 'det är ditt eget fel' utan de såg direkt att det var galet i sömmen och tog det på sig.”

“Då jag returnerar varan men att inte fakturan makulerats gör mig missnöjd”

“Långsam retur- och återbetalningsprocess”

“Återkommer till SoffaDirekt”

👍 3   👎 17

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Zara Josefine - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Bekväm soffa
  • Soffan var trasig undertill
  • Kan inte fästa delarna
  • Bra kundservice
  • Företaget lovar att skicka ny fäste

Asiye Bozkurt - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att returnera varor
  • Kan inte välja en annan produkt vid reklamation
  • Felaktigt svar på reklamation
  • Obekvämt att puffa till fastsittande dynor
  • Oklarheter kring ångerköp-processen

MalinM - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fick en smutsig soffa

Åsa Ahlfors - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tyvärr skadad leverans
  • Saknar kvalitetskontroll innan leveransen

Emmy - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Toppenbra kundtjänst!!
  • Sömmen på klädslan till divanen gick sönder efter ett år. Kundtjänst reklamerade den och fixade en ny klädslan utan att blinka. ÄLSKAR att inte ens behöva bli ifrågasatt eller standard 'det är ditt eget fel' utan de såg direkt att det var galet i sömmen och tog det på sig.
  • Älskar för övrigt min stora Monaco soffa?

Marie - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • ingick inte bärhjälp trots betalning

Gittan Olsson - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Då jag returnerar varan men att inte fakturan makulerats gör mig missnöjd

Selma - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam retur- och återbetalningsprocess

Lora Gfrörer - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Smidig och snabb frakt
  • Hög kvalitet på soffor
  • Bra kundservice
  • Återkommer till SoffaDirekt

Mattias - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen soffa levererad

Nathalie Bertilsson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • otroligt dålig kundservice
  • svarar inte på mail
  • krånglig returpolicy
  • dyr fraktkostnad
  • spyrig personal
  • otrevlig personal

Amy - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Väldigt snabb och bra leverans
  • Kunde varit längre öppettider i showroom, köpte utan att testa

kund - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försenad leverans
  • Missvisande bilder på hemsidan
  • Krånglig returprocess

Mats Ronquist - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Transportskadad sänggavel
  • Gick inte att göra reklamation via telefon
  • Bra hjälp av supporten
  • Gaveln hämtades och återbetalades