Skillshare

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Skillshare kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skillshare:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skillshare har en modern webbdesign och erbjuder bra kurser med snabb supporttjänst (80%). Dock krävs det att man registrerar sig för att komma åt plattformen, vilket vissa kan uppleva som vilseledande och tidskrävande (60%). Det finns även klagomål på att det är svårt att få pengarna tillbaka utan ett konto och vissa har stött på obehöriga avgifter på sina bankkonton (40%). Sammantaget erbjuder Skillshare en trevlig användarupplevelse med bra kurser, men registreringsprocessen och eventuella faktureringsfrågor kan vara frustrerande för vissa användare (70%).

“Predatory Dark Patterns som ett företag”

“Kräver att man registrerar sig för att komma åt plattformen, ovanligt. Vägrar att ge pengarna tillbaka trots att jag inte tänkte använda plattformen.”

“Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store”

“Kan inte logga in”

“Bluff förpackad i modern webbdesign”

“Extremt rovdriftig prissättningsstruktur”

“Bra kurser och snabb support”

“Trevliga kurser och bra UI. Snabb support var väldigt trevligt. Har inte försökt avbryta prenumerationen än”

“Prélèvements automatiques abusifs”

“De är snikna och kommer att stjäla dina pengar”

👍 5   👎 14

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Dara - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Predatory Dark Patterns som ett företag

Oliver C - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen respekt för konsumenten. De tog mina pengar trots att jag inte hade någon avsikt att använda deras plattform.
  • Kräver att man registrerar sig för att komma åt plattformen, ovanligt. Vägrar att ge pengarna tillbaka trots att jag inte tänkte använda plattformen.
  • Skickar inte påminnelser när provperioden närmar sig slutet. De tar dina pengar ändå utan att du använder plattformen.

Ribers - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam
  • Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store

Adam Vašica - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte logga in

Dep - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåliga användarvillkor, fientliga prenumerationsplaner, förklädda uppsägningsprocesser
  • Bluff förpackad i modern webbdesign
  • Bluff drivs och opereras av fegisar

Carrie Marks - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Extremt rovdriftig prissättningsstruktur

Astrid - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kurser och snabb support
  • Trevliga kurser och bra UI. Snabb support var väldigt trevligt. Har inte försökt avbryta prenumerationen än

Emilie Jeannee - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Prélèvements automatiques abusifs
  • Politique de remboursement douteuse
  • Contenu des cours non qualitatif

Minerva - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • De är snikna och kommer att stjäla dina pengar

customer - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Årlig prenumeration tas utan samtycke, Refundering nekad, Ingen varnings-e-post före betalning, Pengar stölder tjänst, Usel service

Bagsy - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Waste of time website

lina - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tar lång tid att logga in

LB - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hemsk upplevelse, brist på hjälp trots begäran, svår avbokningsprocess, dold faktureringsinformation
  • Avgifter trots avaktivering, brist på support
  • Dålig kundservice, brist på assistans
  • Rekommenderar att läsa en bok istället

Thea Ferariu - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Undvik detta bedrägeri helt
  • Avstå från att delta i deras tjänster
  • Jag debiterades $141
  • De vägrar att utfärda en återbetalning
  • Trots att de påstår sig ha en 14-dagars policy misslyckas de bekvämt att kontakta eller skicka några e-postmeddelanden

Penny - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Blev oavsiktligt debiterad $99 efter att ha glömt avboka gratisprovet.
  • Ingen respons från kundtjänst angående återbetalning.
  • Fick aldrig meddelande om att gratisprovet hade avslutats.

Teri - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter på webbplatsen men kundservice behöver förbättras
  • Felaktiga avgifter och misslyckade återbetalningar
  • Dålig kommunikation gällande förnyelse och avgifter
  • Notiser hamnar i skräpposten vilket leder till förvirring

Jennifer Boykin - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Obehjälpsam kundtjänst.
  • Hittade inte klasserna särskilt användbara.
  • Ingen påminnelse om att avboka medlemskap.
  • Nekades delvis återbetalning.

Alex - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stulit 80 € från mig
  • Dela en timmes kurser i en miljard små segmenterade videor
  • Orsakar mycket depression

Paul Finn - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kontot avslutat via e-post.
  • Debiterade mig.
  • Nekade återbetalning pga 7-dagars policy.
  • Bluff och bedrägeri. Håll dig borta!

SMM - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri två gånger
  • Tar pengar utan tillstånd
  • Kundtjänst ignorera problem
  • Svårighet att avsluta prenumeration
  • Dålig support och återbetalning

Bob Marioni - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förnyade mitt medlemskap även efter att aldrig ha använt tjänsten

Laura - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försökte få min recension borttagen, Återregistrerade mig på årlig prenumeration utan samtycke, Behöver avbryta prenumeration igen, Kan vara ett bedrägeriföretag

customer - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig webbplatskvalitet, Spam-emails trots avregistrering

Simon Garisch - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skillshare debiterade mitt kreditkort trots att jag avbokade mitt abonnemang.
  • Ingen varning om återkommande betalning från Skillshare
  • Svårt att få återbetalning från Skillshare
  • Saknar intressant innehåll på Skillshare

Kasa - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedragare i absoluta termer

Scarlett Lira - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri! Inte värt pengarna. Fruktansvärd kundtjänst

Customer - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig UI och användarupplevelse

Eine Frau ein Wort - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Månadsvis prenumererad (1 månad är helt gratis)
  • Exakt visning av debiteringsdatum, möjlighet att säga upp i förväg
  • Tidigare sparade kurser är bra, översättningen kan förbättras
  • Klarhet kring abonnemang och årsräkning genom Apple-e-post

Markus - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sporadiskt svar från supporten
  • Tekniska problem på sidan
  • Dålig samarbete med kursförfattarna från Skillshare

Sandra Ramacher - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Krävde bevis på påminnelse om medlemsavgift, fick inget. Ingen återbetalning.

Luke - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Oprofessionell

Alexander Hanauer - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårigheter att få fakturan

Jonesfam - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att navigera webbplatsen
  • Ingen möjlighet att enbart betala månadsvis
  • Aggressiv medlemskapspolicy

Jan - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Völlig intransparent
  • Wirkt sehr unseriös

Siambluesky - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att få återbetalning
  • Felaktig debitering
  • Missvisande reklam

Sam Anderson - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig plattform för instruktörer

JM - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ge inte dem ditt kreditkortsinformation. Avslutade mitt medlemskap 2022 strax efter första avgiften. Tur att jag har en skärmdump. Hanterar provmedlemskap hela tiden och har aldrig haft ett problem när jag följt företagets regler.

Jorge - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lektionerna visas inte tydligt
  • För snabb prenumerationssida
  • Lockar med marketing

Khalid Abess - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vidrigt
  • Support är otrevlig
  • Kurskvaliteten försämras
  • Ingen hjälp med problem