Skillshare

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Skillshare kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skillshare:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skillshare har en användarvänlig plattform med många olika kurser för kreativa ämnen, men det finns klagomål kring obehöriga avgifter och automatiska förnyelser. Många användare har rapporterat att de blivit debiterade utan deras samtycke eller att deras konton har blivit låsta utan förvarning. Det verkar också finnas problem med supporten och återbetalningar, vilket kan vara frustrerande för användare. Å andra sidan erbjuder Skillshare en mängd olika kurser och resurser som kan vara värdefulla för dem som letar efter kreativ inspiration och kunskap. (23%)

“Predatory Dark Patterns som ett företag”

“Tar ditt pengar i hemlighet i månader och ger dig aldrig en återbetalning.”

“Kontobelastning utan bekräftelse av avbokning”

“Ingen respekt för konsumenten. De tog mina pengar trots att jag inte hade någon avsikt att använda deras plattform.”

“Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store”

“Dåliga användarvillkor, fientliga prenumerationsplaner, förklädda uppsägningsprocesser”

“Faktureringsproblem. Ingen återbetalning. Medelvideos. Inte värt förlorat belopp.”

“Prélèvements automatiques abusifs”

“Okänt företag. Ingen möjlighet att begära återbetalning pga. ingen kontoskapande möjlighet. Okänd avgift på bankkontot.”

“Årlig prenumeration tas utan samtycke, Refundering nekad, Ingen varnings-e-post före betalning, Pengar stölder tjänst, Usel service”

👍 0   👎 33

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Dara - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Predatory Dark Patterns som ett företag

Dj Riize - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt företag.
  • Bättre läromedel finns någon annanstans.
  • Tar ditt pengar i hemlighet i månader och ger dig aldrig en återbetalning.
  • Gör inte deras gratis provperiod. Skaffa ett nytt kreditkort efter att ha använt det med dem.
  • Bedragare. Lita inte på detta företag.
  • Gå och spendera dina pengar på något som faktiskt kommer vara värt det.

Lacy - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kontobelastning utan bekräftelse av avbokning
  • Oförmåga att återbetala beloppet
  • Stöld av pengar
  • Brist på vänlighet

Oliver C - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen respekt för konsumenten. De tog mina pengar trots att jag inte hade någon avsikt att använda deras plattform.
  • Kräver att man registrerar sig för att komma åt plattformen, ovanligt. Vägrar att ge pengarna tillbaka trots att jag inte tänkte använda plattformen.
  • Skickar inte påminnelser när provperioden närmar sig slutet. De tar dina pengar ändå utan att du använder plattformen.

Ribers - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam
  • Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store

Dep - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåliga användarvillkor, fientliga prenumerationsplaner, förklädda uppsägningsprocesser
  • Bluff förpackad i modern webbdesign
  • Bluff drivs och opereras av fegisar

Karen Holly - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Faktureringsproblem. Ingen återbetalning. Medelvideos. Inte värt förlorat belopp.

Emilie Jeannee - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Prélèvements automatiques abusifs
  • Politique de remboursement douteuse
  • Contenu des cours non qualitatif

Annalia Pasqualato - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Okänt företag. Ingen möjlighet att begära återbetalning pga. ingen kontoskapande möjlighet. Okänd avgift på bankkontot.

customer - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Årlig prenumeration tas utan samtycke, Refundering nekad, Ingen varnings-e-post före betalning, Pengar stölder tjänst, Usel service

Penny - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Blev oavsiktligt debiterad $99 efter att ha glömt avboka gratisprovet.
  • Ingen respons från kundtjänst angående återbetalning.
  • Fick aldrig meddelande om att gratisprovet hade avslutats.

Alex - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stulit 80 € från mig
  • Dela en timmes kurser i en miljard små segmenterade videor
  • Orsakar mycket depression

Paul Finn - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kontot avslutat via e-post.
  • Debiterade mig.
  • Nekade återbetalning pga 7-dagars policy.
  • Bluff och bedrägeri. Håll dig borta!

Miyuk 9p - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Legal utbildning nedladdad
  • Inget ansvar för illegal distribuering

Laura - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försökte få min recension borttagen, Återregistrerade mig på årlig prenumeration utan samtycke, Behöver avbryta prenumeration igen, Kan vara ett bedrägeriföretag

Sophie Gitterle - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fakturerade för hela året efter gratis provperiod, Vägrade återbetalning för oönskad automatisk förnyelse
  • Oönskade förnyelseavgifter utan samtycke
  • Dålig kundservice, Vägrade återbetalning enligt företagspolicyn
  • Oetiskt beteende, Rent stöld

Shahab - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tar betalt efter provperioden, dålig kundservice, ignorerad kommunikation, innehållet inte värt det

SVP - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk förnyelse utan avisering

Simon Garisch - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skillshare debiterade mitt kreditkort trots att jag avbokade mitt abonnemang.
  • Ingen varning om återkommande betalning från Skillshare
  • Svårt att få återbetalning från Skillshare
  • Saknar intressant innehåll på Skillshare

Lester Martis - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dankortsuppgifter krävs
  • Försök att ta ut pengar utan samtycke
  • Avvisad återbetalningsbegäran
  • Ingen verifiering av anledning för återbetalning
  • Innehåll gratis tillgängligt på YouTube
  • Förlust av pengar

Alejandro Notz - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång process för att avsluta prenumeration
  • Oklar avbokningspolicy

Customer - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig UI och användarupplevelse

Erin G - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vägrar återbetala pengar efter 7 dagar

LAglam - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dolda avgifter på $100 om året i 3 år.
  • Ingen återbetalning trots utanför återbetalningspolicy.
  • Konsumentutnyttjande utan värde är bedrägeri.
  • Ingen värdejämförelse med andra plattformar.

vicki Store - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • ingen återbetalning av pengar
  • Min dotter anmälde sig för en provperiod. 9 dagar senare drogs $180 från hennes konto
  • efter många mejl sa de att det var 7 dagar
  • SIGNERA INTE upp för detta, det finns andra alternativ. Varnade

Olivier Dambron - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägliga företagare
  • Automatisk debitering utan avisering
  • Bedräglig gratis månadsabonnemang
  • Förblir borta

Alexander Hanauer - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårigheter att få fakturan

Blake - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Money grabbing scammers
  • Charged for annual fee instead of monthly subscription
  • No help from Paypal and Skillshare

Jan - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Völlig intransparent
  • Wirkt sehr unseriös

Little sunflower - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tekniska problem med e-post och lösenordsåterställning, Obehörigt uttag av pengar, Dålig kundservice
  • Svårigheter att avsluta prenumeration, Bristande svar från kundtjänst, Opofessionell kommunikation
  • Misstänkt bedrägeri

Morish Mael - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försöker lura kunder att glömma att avbryta gratis provperioden

AnonymousUser - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • BETALAS INTE TILLBAKA
  • FELAKTIG DEBITERING
  • INGEN KUNDSTÖD

Django - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avskyvärd och vilseledande kundtjänst. Skillshare försöker medvetet lura dig på många sätt för att få dig att betala mot din vilja.
  • Automatiska återbetalningsavgifter. De tar automatiskt ut avgiften igen efter ett år utan att du godkänt det.
  • Tidskrävande process för återbetalningar. De försöker slösa bort din tid för att öka chansen att du inte svarar i tid under återbetalningsperioden.
  • Lura användare att inte avbryta gratisprov. De försöker få användare att avstå från att avbryta gratisperioden för att sedan ta ut betalning.