Skillshare

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Skillshare kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skillshare:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skillshares returpolicy får en sammanfattning av både positiva och negativa aspekter baserat på recensionerna. Positivt är att Skillshare faktiskt erbjuder återbetalning i vissa fall av dubblettdragningar och att vissa användare har rapporterat att de fick hjälp med problem efter att ha kontaktat företaget. Å andra sidan är det dock en vanlig klagomål att företaget inte erbjuder återbetalning efter att ett medlemskap har aktiverats - även om det inte har använts eller önskas. Många kunder har även påpekat att det är svårt att få återbetalning och att företagets policy tycks vara restriktiv och svår att förstå. Det är även olyckligt att vissa användare har upplevt att de debiterats för tjänster de inte velat ha och att det inte finns någon tydlig information om återbetalning utan att behöva skapa ett konto. Sammantaget verkar Skillshares returpolicy vara kontroversiell och riskabel för kunder med många klagomål om att de inte fått tillbaka sina pengar i enlighet med sina förväntningar.

“Predatory Dark Patterns som ett företag”

“Tar ditt pengar i hemlighet i månader och ger dig aldrig en återbetalning.”

“Gör inte deras gratis provperiod. Skaffa ett nytt kreditkort efter att ha använt det med dem.”

“Jag vill ha min återbetalning för det för tidiga betalningen”

“Ni tog ut pengar för årsabonnemanget i förväg”

“Vägrar återbetala oanvänd/vill ha medlemskap så snart det aktiveras.”

“Ingen respekt för konsumenten. De tog mina pengar trots att jag inte hade någon avsikt att använda deras plattform.”

“Kräver att man registrerar sig för att komma åt plattformen, ovanligt. Vägrar att ge pengarna tillbaka trots att jag inte tänkte använda plattformen.”

“Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam”

“Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store”

👍 2   👎 68

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Dara - 13 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Predatory Dark Patterns som ett företag

Dj Riize - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Dåligt företag.
  • Bättre läromedel finns någon annanstans.
  • Tar ditt pengar i hemlighet i månader och ger dig aldrig en återbetalning.
  • Gör inte deras gratis provperiod. Skaffa ett nytt kreditkort efter att ha använt det med dem.
  • Bedragare. Lita inte på detta företag.
  • Gå och spendera dina pengar på något som faktiskt kommer vara värt det.

Natasha Nelson - 5 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Jag vill ha min återbetalning för det för tidiga betalningen
  • Ni tog ut pengar för årsabonnemanget i förväg
  • Ge tillbaka mina pengar du tjuvar!!!

Paul Lefebvre - 1 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Vägrar återbetala oanvänd/vill ha medlemskap så snart det aktiveras.

Oliver C - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen respekt för konsumenten. De tog mina pengar trots att jag inte hade någon avsikt att använda deras plattform.
  • Kräver att man registrerar sig för att komma åt plattformen, ovanligt. Vägrar att ge pengarna tillbaka trots att jag inte tänkte använda plattformen.
  • Skickar inte påminnelser när provperioden närmar sig slutet. De tar dina pengar ändå utan att du använder plattformen.

Ribers - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam
  • Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store

Louise Fisher - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Terribelt Återbetalningspolicy och Skum Avbokningsprocess
  • Meningslös Support från teamet
  • Otillräcklig Kommunikation om förnyelse
  • Förlorade pengar på automatisk förnyelse
  • Ingen lösning trots problem

Kytah - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundtjänst
  • Känner sig lurad av ett års prenumeration och de vägrar att återbetala efter att det automatiskt förnyats från en gratis provperiod

Karen Holly - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Faktureringsproblem. Ingen återbetalning. Medelvideos. Inte värt förlorat belopp.

Lyn S - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Stölder
  • Företaget har inte löst mitt problem
  • Företaget vägrar att ge tillbaka pengar trots förfrågan
  • Kundtjänsten upprepar att det är emot deras policy att ge återbetalningar
  • Företaget tar pengar för en tjänst som kunden inte vill ha
  • Företaget har felaktig emailadress för kunden
  • Företaget ger inte tillräckligt med information om hur man får vidare hjälp

Carrie Marks - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Extremt rovdriftig prissättningsstruktur

James Smith - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Sneaky refund policy for trials over 14 days

Emilie Jeannee - 2 april 2024Trustpilot 🔗

  • Prélèvements automatiques abusifs
  • Politique de remboursement douteuse
  • Contenu des cours non qualitatif

Minerva - 1 april 2024Trustpilot 🔗

  • De är snikna och kommer att stjäla dina pengar

customer - 26 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Årlig prenumeration tas utan samtycke, Refundering nekad, Ingen varnings-e-post före betalning, Pengar stölder tjänst, Usel service

Ellie - 22 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Vägran av återbetalning
  • Utnyttjade inte tjänsten
  • Otydlig återbetalningspolicy
  • Kundtjänst reagerade inte bra
  • Höga avgifter för återaktivering
  • Oetiskt beteende
  • Okänslig mot kundernas situation
  • Försöker pressa kunder till att betala
  • Dålig kommunikation om avgifter
  • Tvivelaktiga avgifter efter återbetalning

LB - 18 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Hemsk upplevelse, brist på hjälp trots begäran, svår avbokningsprocess, dold faktureringsinformation
  • Avgifter trots avaktivering, brist på support
  • Dålig kundservice, brist på assistans
  • Rekommenderar att läsa en bok istället

Thea Ferariu - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Undvik detta bedrägeri helt
  • Avstå från att delta i deras tjänster
  • Jag debiterades $141
  • De vägrar att utfärda en återbetalning
  • Trots att de påstår sig ha en 14-dagars policy misslyckas de bekvämt att kontakta eller skicka några e-postmeddelanden

Penny - 4 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Blev oavsiktligt debiterad $99 efter att ha glömt avboka gratisprovet.
  • Ingen respons från kundtjänst angående återbetalning.
  • Fick aldrig meddelande om att gratisprovet hade avslutats.

r - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Oprofessionell och oärlig. Ingen förvarning om årlig betalning. Usel kundservice.

Teri - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra produkter på webbplatsen men kundservice behöver förbättras
  • Felaktiga avgifter och misslyckade återbetalningar
  • Dålig kommunikation gällande förnyelse och avgifter
  • Notiser hamnar i skräpposten vilket leder till förvirring

Paul Finn - 15 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Kontot avslutat via e-post.
  • Debiterade mig.
  • Nekade återbetalning pga 7-dagars policy.
  • Bluff och bedrägeri. Håll dig borta!

Kayla Kaminski - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Tvivelaktig på flera sätt

SMM - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri två gånger
  • Tar pengar utan tillstånd
  • Kundtjänst ignorera problem
  • Svårighet att avsluta prenumeration
  • Dålig support och återbetalning

Patricia Robles Ramírez - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen e-post om förnyelse eller pris och datum
  • Ingen möjlighet att avbryta förnyelsen

James Laue - 3 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Företaget är skräp. Aldrig använt, men debiterad med 165 dollar för förnyelse utan varning.

Christwin Olowu Salako - 19 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice, Vilseledande prissättning, Bristande kommunikation, Orättvis fakturering

Jesus B - 19 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri
  • Kundservice

Sarah Myer - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Unwillingness to refund after canceling free trial
  • Difficulty reaching customer service through phone
  • Charged for annual subscription despite canceling free trial
  • Great service undermined by refund policy

Liz - 12 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra klasser
  • Förtryckande politik
  • Ingen återbetalning

Simon Garisch - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Skillshare debiterade mitt kreditkort trots att jag avbokade mitt abonnemang.
  • Ingen varning om återkommande betalning från Skillshare
  • Svårt att få återbetalning från Skillshare
  • Saknar intressant innehåll på Skillshare

Scarlett Lira - 30 december 2023Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri! Inte värt pengarna. Fruktansvärd kundtjänst

Ana Ferreira - 11 december 2023Trustpilot 🔗

  • Deras oärliga och otillbörliga praxis
  • Tvingar transaktion efter gratis provperiod
  • Svårt att få pengarna tillbaka
  • Glömmer att avbryta abonnemanget

Alejandro Notz - 10 december 2023Trustpilot 🔗

  • Lång process för att avsluta prenumeration
  • Oklar avbokningspolicy

Laura Zabo - 1 december 2023Trustpilot 🔗

  • Helt besviken
  • Kan inte återbetalas efter förnyelse
  • Saknar rättvis återbetalningspolicy
  • Oetiska affärsmetoder

Greta Paužaitė - 21 november 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Kundservice inte intresserad av individuella omständigheter
  • Ingen återbetalning enligt policy
  • Endast intresserade av att ta pengar

CL - 21 november 2023Trustpilot 🔗

  • Girigt företag
  • Vägrar att ge full återbetalning av prenumerationen som togs från uppgifterna som lämnades när vi registrerade oss för en gratis provperiod, trots att vi kontaktade dem samma dag som betalningen togs
  • Inte nöjda

Erin G - 15 november 2023Trustpilot 🔗

  • Vägrar återbetala pengar efter 7 dagar

Jason - 11 november 2023Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri businessmodell
  • Lång gratis provperiod
  • Dåligt innehåll
  • Vägrar återbetalning

Vicky Allum - 9 november 2023Trustpilot 🔗

  • Vägrar att återbetala

Alison - 22 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • diabolisk kundtjänst
  • obefintlig återbetalning efter avbrutet kreditkort
  • vilseledande och passivt aggressiva mejl
  • påverkar negativt mental hälsa

LAglam - 17 september 2023Trustpilot 🔗

  • Dolda avgifter på $100 om året i 3 år.
  • Ingen återbetalning trots utanför återbetalningspolicy.
  • Konsumentutnyttjande utan värde är bedrägeri.
  • Ingen värdejämförelse med andra plattformar.

Grace Holevas - 5 september 2023Trustpilot 🔗

  • Svårt att få återbetalning

vicki Store - 30 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • ingen återbetalning av pengar
  • Min dotter anmälde sig för en provperiod. 9 dagar senare drogs $180 från hennes konto
  • efter många mejl sa de att det var 7 dagar
  • SIGNERA INTE upp för detta, det finns andra alternativ. Varnade

Yrac - 25 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Upplevelse vid försök till återbetalning
  • Svårt att avsluta konto

Eugene Šoch - 10 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig återbetalningsupplevelse
  • Långsam och ineffektiv kundtjänst
  • Otillräcklig information om avgift och återbetalning
  • Lång väntetid för återbetalning

Siambluesky - 5 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Svårt att få återbetalning
  • Felaktig debitering
  • Missvisande reklam

Morish Mael - 29 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Försöker lura kunder att glömma att avbryta gratis provperioden

Dajanae Jackson - 27 april 2023Trustpilot 🔗

  • Företag som är hemskt och omoraliskt och bara vill ha dina pengar
  • ger ingen information om när ditt abonnemang går ut eller att de ska debitera dig $160!!
  • avslutade mitt abonnemang och HAR BEVIS innan de debiterade mig och en vecka senare försökte de igen dra mitt kort och det gick igenom!
  • efter de försökte fördröja tiden genom att inte svara och erbjuda FÖRÖDELADE moterbjudanden. äntligen kom jag någonstans och Min 100% återbetalning är på väg nu.
  • UNVIK PLEASE!

Ryan Carrigan - 22 april 2023Trustpilot 🔗

  • Företagets policy är en total lögn.

Django - 17 april 2023Trustpilot 🔗

  • Avskyvärd och vilseledande kundtjänst. Skillshare försöker medvetet lura dig på många sätt för att få dig att betala mot din vilja.
  • Automatiska återbetalningsavgifter. De tar automatiskt ut avgiften igen efter ett år utan att du godkänt det.
  • Tidskrävande process för återbetalningar. De försöker slösa bort din tid för att öka chansen att du inte svarar i tid under återbetalningsperioden.
  • Lura användare att inte avbryta gratisprov. De försöker få användare att avstå från att avbryta gratisperioden för att sedan ta ut betalning.