Skillshare

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Skillshare kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skillshare:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skillshare har bra kurser och snabb supporttjänst (5%), men har en otydlig och snårig återbetalningspolicy för långa provperioder (5%). Många klagar på att innehållet finns gratis på YouTube (15%) och att företaget tar betalt utan att varna eller erbjuda återbetalning (10%). En del användare känner sig lurade av dåligt servicekvalitet och oetiska affärsmetoder (10%). Sammantaget verkar det vara en blandad upplevelse att använda Skillshare.

“Predatory Dark Patterns som ett företag”

“Bättre läromedel finns någon annanstans.”

“Gå och spendera dina pengar på något som faktiskt kommer vara värt det.”

“Jag vill ha min återbetalning för det för tidiga betalningen”

“Skickar inte påminnelser när provperioden närmar sig slutet. De tar dina pengar ändå utan att du använder plattformen.”

“Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam”

“Förlorade pengar på automatisk förnyelse”

“Dåliga användarvillkor, fientliga prenumerationsplaner, förklädda uppsägningsprocesser”

“Bluff förpackad i modern webbdesign”

“Crap”

👍 6   👎 69

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Dara - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Predatory Dark Patterns som ett företag

Dj Riize - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt företag.
  • Bättre läromedel finns någon annanstans.
  • Tar ditt pengar i hemlighet i månader och ger dig aldrig en återbetalning.
  • Gör inte deras gratis provperiod. Skaffa ett nytt kreditkort efter att ha använt det med dem.
  • Bedragare. Lita inte på detta företag.
  • Gå och spendera dina pengar på något som faktiskt kommer vara värt det.

Natasha Nelson - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag vill ha min återbetalning för det för tidiga betalningen
  • Ni tog ut pengar för årsabonnemanget i förväg
  • Ge tillbaka mina pengar du tjuvar!!!

Oliver C - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen respekt för konsumenten. De tog mina pengar trots att jag inte hade någon avsikt att använda deras plattform.
  • Kräver att man registrerar sig för att komma åt plattformen, ovanligt. Vägrar att ge pengarna tillbaka trots att jag inte tänkte använda plattformen.
  • Skickar inte påminnelser när provperioden närmar sig slutet. De tar dina pengar ändå utan att du använder plattformen.

Ribers - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam
  • Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store

Louise Fisher - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Terribelt Återbetalningspolicy och Skum Avbokningsprocess
  • Meningslös Support från teamet
  • Otillräcklig Kommunikation om förnyelse
  • Förlorade pengar på automatisk förnyelse
  • Ingen lösning trots problem

Dep - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåliga användarvillkor, fientliga prenumerationsplaner, förklädda uppsägningsprocesser
  • Bluff förpackad i modern webbdesign
  • Bluff drivs och opereras av fegisar

Timothy Hardin - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Crap

Michael Martinez - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stängde mitt studentkonto utan anledning.
  • Ingen respons från kundtjänst, ingen återkoppling på Twitter.
  • Kunde inte logga in, betalningen avbröts.
  • Inte värt att betala för detta stöd.

Carrie Marks - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Extremt rovdriftig prissättningsstruktur

James Smith - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sneaky refund policy for trials over 14 days

Astrid - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kurser och snabb support
  • Trevliga kurser och bra UI. Snabb support var väldigt trevligt. Har inte försökt avbryta prenumerationen än

Emilie Jeannee - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Prélèvements automatiques abusifs
  • Politique de remboursement douteuse
  • Contenu des cours non qualitatif

Annalia Pasqualato - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Okänt företag. Ingen möjlighet att begära återbetalning pga. ingen kontoskapande möjlighet. Okänd avgift på bankkontot.

Loïc McGiverin - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Debiterades utan förklaring för oväntade kostnader

customer - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Årlig prenumeration tas utan samtycke, Refundering nekad, Ingen varnings-e-post före betalning, Pengar stölder tjänst, Usel service

JA - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hårt arbete utan certifikat
  • Videor glitchar
  • Kan inte ladda videor korrekt
  • Kan inte få certifikat efter att ha sett alla videor

Bagsy - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Waste of time website

Ellie - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vägran av återbetalning
  • Utnyttjade inte tjänsten
  • Otydlig återbetalningspolicy
  • Kundtjänst reagerade inte bra
  • Höga avgifter för återaktivering
  • Oetiskt beteende
  • Okänslig mot kundernas situation
  • Försöker pressa kunder till att betala
  • Dålig kommunikation om avgifter
  • Tvivelaktiga avgifter efter återbetalning

lina - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tar lång tid att logga in

LB - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hemsk upplevelse, brist på hjälp trots begäran, svår avbokningsprocess, dold faktureringsinformation
  • Avgifter trots avaktivering, brist på support
  • Dålig kundservice, brist på assistans
  • Rekommenderar att läsa en bok istället

Thea Ferariu - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Undvik detta bedrägeri helt
  • Avstå från att delta i deras tjänster
  • Jag debiterades $141
  • De vägrar att utfärda en återbetalning
  • Trots att de påstår sig ha en 14-dagars policy misslyckas de bekvämt att kontakta eller skicka några e-postmeddelanden

Sydnie Nicoll - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten är inte bra och har en lurig förnyelsesystem

Raven Morrow - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedragare som stjäl kurs
  • Använder innehåll utan tillstånd för att generera vinst
  • Ignorerar mejl och ersättningsfrågor
  • Olaga användning av mitt innehåll
  • Oprofessionella och bluff

Penny - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Blev oavsiktligt debiterad $99 efter att ha glömt avboka gratisprovet.
  • Ingen respons från kundtjänst angående återbetalning.
  • Fick aldrig meddelande om att gratisprovet hade avslutats.

Roxanne Pelletier - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Oönskad prenumeration

Teri - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter på webbplatsen men kundservice behöver förbättras
  • Felaktiga avgifter och misslyckade återbetalningar
  • Dålig kommunikation gällande förnyelse och avgifter
  • Notiser hamnar i skräpposten vilket leder till förvirring

Shashin Shitai - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • weniger umfangreiches und oft auch schlechteres Angebot als Youtube
  • Bereue jeden Cent den ich ausgegeben habe
  • Youtube ist besser und Gratis
  • Da ergibt Youtube Premium noch mehr sinn

Jennifer Boykin - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Obehjälpsam kundtjänst.
  • Hittade inte klasserna särskilt användbara.
  • Ingen påminnelse om att avboka medlemskap.
  • Nekades delvis återbetalning.

Ellie Foreman - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk debitering utan information
  • Saknade upplysning om förnyelse via e-post
  • Vägrar återbetalning trots snabb kontakt

Alex - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stulit 80 € från mig
  • Dela en timmes kurser i en miljard små segmenterade videor
  • Orsakar mycket depression

Paul Finn - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kontot avslutat via e-post.
  • Debiterade mig.
  • Nekade återbetalning pga 7-dagars policy.
  • Bluff och bedrägeri. Håll dig borta!

Miyuk 9p - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Legal utbildning nedladdad
  • Inget ansvar för illegal distribuering

SMM - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri två gånger
  • Tar pengar utan tillstånd
  • Kundtjänst ignorera problem
  • Svårighet att avsluta prenumeration
  • Dålig support och återbetalning

Corey G - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärt.
  • Strikta regler om innehåll.
  • Dåliga kundservice.

Bob Marioni - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förnyade mitt medlemskap även efter att aldrig ha använt tjänsten

Laura - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försökte få min recension borttagen, Återregistrerade mig på årlig prenumeration utan samtycke, Behöver avbryta prenumeration igen, Kan vara ett bedrägeriföretag

Sophie Gitterle - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fakturerade för hela året efter gratis provperiod, Vägrade återbetalning för oönskad automatisk förnyelse
  • Oönskade förnyelseavgifter utan samtycke
  • Dålig kundservice, Vägrade återbetalning enligt företagspolicyn
  • Oetiskt beteende, Rent stöld

James Laue - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Företaget är skräp. Aldrig använt, men debiterad med 165 dollar för förnyelse utan varning.

Raf Rogue - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet på lektioner, bedrägliga handledningar, främjar giftiga affärsstrategier, ingen kvalitetskontroll, spam i e-post utan samtycke

Shahab - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tar betalt efter provperioden, dålig kundservice, ignorerad kommunikation, innehållet inte värt det

Elizabeth Licitra - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Barnen gillade de online konstklasserna och lärde sig roliga saker.
  • Deras e-post hamnar i din skräppostmapp.
  • De debiterar ditt bankkonto, och på grund av typen av avgift som det är, även om du inte har tillräckligt med pengar på ditt konto, kommer avgiften att genomföras.
  • Ingen mängd böner eller böner kommer att få dig att få tillbaka dina pengar.
  • Fick ett erbjudande om 40% om vi förnyar prenumerationen ett år till.
  • Kallhjärtat företagsvibe från dem.
  • Stöd en bättre verksamhet.

Jesus B - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri
  • Kundservice

SVP - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk förnyelse utan avisering

Liz - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra klasser
  • Förtryckande politik
  • Ingen återbetalning

Simon Garisch - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Skillshare debiterade mitt kreditkort trots att jag avbokade mitt abonnemang.
  • Ingen varning om återkommande betalning från Skillshare
  • Svårt att få återbetalning från Skillshare
  • Saknar intressant innehåll på Skillshare

Angelo - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundtjänst
  • Kurserna är bristfälliga

Kiri Broad - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundtjänst
  • Vägran att återbetalning
  • Ingen respekt för kunders ekonomiska situation
  • Bedragare

Lester Martis - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dankortsuppgifter krävs
  • Försök att ta ut pengar utan samtycke
  • Avvisad återbetalningsbegäran
  • Ingen verifiering av anledning för återbetalning
  • Innehåll gratis tillgängligt på YouTube
  • Förlust av pengar

flupke - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • mittelmäßige Inhalte
  • schlecht funktionierende Suchmaschine
  • schlechte Übersetzungsfunktion
  • schwierig zu finden bestimmte Themen
  • Support durch Roboter

Bernhard Muster - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dras av 100 € utan undertecknat abonnemang
  • Ingen hjälp från kundtjänst trots att tjänsten inte används
  • Dåligt affärsbeteende

Ana Ferreira - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Deras oärliga och otillbörliga praxis
  • Tvingar transaktion efter gratis provperiod
  • Svårt att få pengarna tillbaka
  • Glömmer att avbryta abonnemanget

Customer - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig UI och användarupplevelse

Mark - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt innehåll
  • Dålig etik

Eine Frau ein Wort - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Månadsvis prenumererad (1 månad är helt gratis)
  • Exakt visning av debiteringsdatum, möjlighet att säga upp i förväg
  • Tidigare sparade kurser är bra, översättningen kan förbättras
  • Klarhet kring abonnemang och årsräkning genom Apple-e-post

Markus - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sporadiskt svar från supporten
  • Tekniska problem på sidan
  • Dålig samarbete med kursförfattarna från Skillshare

CL - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Girigt företag
  • Vägrar att ge full återbetalning av prenumerationen som togs från uppgifterna som lämnades när vi registrerade oss för en gratis provperiod, trots att vi kontaktade dem samma dag som betalningen togs
  • Inte nöjda

Jason - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri businessmodell
  • Lång gratis provperiod
  • Dåligt innehåll
  • Vägrar återbetalning

Vicky Allum - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vägrar att återbetala

nick - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vilseledande företag
  • Deceptiv Company erbjuder olika kampanjer än denna webbplats. Kontakta kundtjänst och de har inte ens hört talas om sin egen kampanj. Slöseri med tid. Inga e-postmeddelanden om medlemskapet. Chargeback kommer. UNDVIK

LAglam - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dolda avgifter på $100 om året i 3 år.
  • Ingen återbetalning trots utanför återbetalningspolicy.
  • Konsumentutnyttjande utan värde är bedrägeri.
  • Ingen värdejämförelse med andra plattformar.

Christine Walker - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Unfair Renewal
  • Not as good as YouTube for free information
  • Charged without warning
  • Unable to get money back
  • Full week's pay taken away

Luke - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Oprofessionell

vicki Store - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • ingen återbetalning av pengar
  • Min dotter anmälde sig för en provperiod. 9 dagar senare drogs $180 från hennes konto
  • efter många mejl sa de att det var 7 dagar
  • SIGNERA INTE upp för detta, det finns andra alternativ. Varnade

Olivier Dambron - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägliga företagare
  • Automatisk debitering utan avisering
  • Bedräglig gratis månadsabonnemang
  • Förblir borta

Blake - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Money grabbing scammers
  • Charged for annual fee instead of monthly subscription
  • No help from Paypal and Skillshare

Little sunflower - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tekniska problem med e-post och lösenordsåterställning, Obehörigt uttag av pengar, Dålig kundservice
  • Svårigheter att avsluta prenumeration, Bristande svar från kundtjänst, Opofessionell kommunikation
  • Misstänkt bedrägeri

Diego - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Inte värt det
  • Bättre alternativ på YouTube

Siambluesky - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att få återbetalning
  • Felaktig debitering
  • Missvisande reklam

Sam Anderson - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig plattform för instruktörer

AnonymousUser - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • BETALAS INTE TILLBAKA
  • FELAKTIG DEBITERING
  • INGEN KUNDSTÖD

Jorge - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lektionerna visas inte tydligt
  • För snabb prenumerationssida
  • Lockar med marketing

Dajanae Jackson - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Företag som är hemskt och omoraliskt och bara vill ha dina pengar
  • ger ingen information om när ditt abonnemang går ut eller att de ska debitera dig $160!!
  • avslutade mitt abonnemang och HAR BEVIS innan de debiterade mig och en vecka senare försökte de igen dra mitt kort och det gick igenom!
  • efter de försökte fördröja tiden genom att inte svara och erbjuda FÖRÖDELADE moterbjudanden. äntligen kom jag någonstans och Min 100% återbetalning är på väg nu.
  • UNVIK PLEASE!

Ken Lemler - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Cancellation process requires sensitive information
  • Fraudulent practices

Khalid Abess - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vidrigt
  • Support är otrevlig
  • Kurskvaliteten försämras
  • Ingen hjälp med problem