Skillshare

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Skillshare kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Skillshare:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Skillshare har en snabb och effektiv kundservice (20%), men brister i kommunikationen kring gratis provperioder och förnyelser (15%). Många upplever också att allt som erbjuds på plattformen finns gratis på YouTube (10%), vilket leder till en känsla av bristande transparens och missnöje med betalningsprocessen (25%). Dessutom har vissa problem med otydlig faktureringsinformation och prenumerationsförnyelser utan varning (30%). Sammantaget finns det både fördelar och nackdelar med Skillshares kommunikation och kundsupport.

“Predatory Dark Patterns som ett företag”

“Skickar inte påminnelser när provperioden närmar sig slutet. De tar dina pengar ändå utan att du använder plattformen.”

“Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam”

“Kan inte logga in”

“Otillräcklig Kommunikation om förnyelse”

“Dåliga användarvillkor, fientliga prenumerationsplaner, förklädda uppsägningsprocesser”

“Kundsupport skulle inte ens titta på min situation och använde ett generellt e-postsvar”

“Crap”

“Ingen respons från kundtjänst, ingen återkoppling på Twitter.”

“Faktureringsproblem. Ingen återbetalning. Medelvideos. Inte värt förlorat belopp.”

👍 9   👎 85

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Dara - 13 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Predatory Dark Patterns som ett företag

Oliver C - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen respekt för konsumenten. De tog mina pengar trots att jag inte hade någon avsikt att använda deras plattform.
  • Kräver att man registrerar sig för att komma åt plattformen, ovanligt. Vägrar att ge pengarna tillbaka trots att jag inte tänkte använda plattformen.
  • Skickar inte påminnelser när provperioden närmar sig slutet. De tar dina pengar ändå utan att du använder plattformen.

Ribers - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • Lågt värde för pengarna, vilseledande medlemskap, dålig återbetalningspolicy, opålitligt supportteam
  • Delvis återbetalning erbjuds, vägran att återbetala hela beloppet, avbokningsprocess genom App Store

Adam Vašica - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Kan inte logga in

Louise Fisher - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Terribelt Återbetalningspolicy och Skum Avbokningsprocess
  • Meningslös Support från teamet
  • Otillräcklig Kommunikation om förnyelse
  • Förlorade pengar på automatisk förnyelse
  • Ingen lösning trots problem

Dep - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Dåliga användarvillkor, fientliga prenumerationsplaner, förklädda uppsägningsprocesser
  • Bluff förpackad i modern webbdesign
  • Bluff drivs och opereras av fegisar

Stacy Thomas - 20 april 2024Trustpilot 🔗

  • Inga återbetalningar för dubbel debitering
  • Kundsupport skulle inte ens titta på min situation och använde ett generellt e-postsvar

Michael Martinez - 18 april 2024Trustpilot 🔗

  • Stängde mitt studentkonto utan anledning.
  • Ingen respons från kundtjänst, ingen återkoppling på Twitter.
  • Kunde inte logga in, betalningen avbröts.
  • Inte värt att betala för detta stöd.

Karen Holly - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Faktureringsproblem. Ingen återbetalning. Medelvideos. Inte värt förlorat belopp.

Lyn S - 14 april 2024Trustpilot 🔗

  • Stölder
  • Företaget har inte löst mitt problem
  • Företaget vägrar att ge tillbaka pengar trots förfrågan
  • Kundtjänsten upprepar att det är emot deras policy att ge återbetalningar
  • Företaget tar pengar för en tjänst som kunden inte vill ha
  • Företaget har felaktig emailadress för kunden
  • Företaget ger inte tillräckligt med information om hur man får vidare hjälp

Carrie Marks - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Extremt rovdriftig prissättningsstruktur

James Smith - 8 april 2024Trustpilot 🔗

  • Sneaky refund policy for trials over 14 days

Loïc McGiverin - 2 april 2024Trustpilot 🔗

  • Debiterades utan förklaring för oväntade kostnader

customer - 26 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Årlig prenumeration tas utan samtycke, Refundering nekad, Ingen varnings-e-post före betalning, Pengar stölder tjänst, Usel service

Bagsy - 23 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Waste of time website

Ellie - 22 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Vägran av återbetalning
  • Utnyttjade inte tjänsten
  • Otydlig återbetalningspolicy
  • Kundtjänst reagerade inte bra
  • Höga avgifter för återaktivering
  • Oetiskt beteende
  • Okänslig mot kundernas situation
  • Försöker pressa kunder till att betala
  • Dålig kommunikation om avgifter
  • Tvivelaktiga avgifter efter återbetalning

LB - 18 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Hemsk upplevelse, brist på hjälp trots begäran, svår avbokningsprocess, dold faktureringsinformation
  • Avgifter trots avaktivering, brist på support
  • Dålig kundservice, brist på assistans
  • Rekommenderar att läsa en bok istället

Thea Ferariu - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Undvik detta bedrägeri helt
  • Avstå från att delta i deras tjänster
  • Jag debiterades $141
  • De vägrar att utfärda en återbetalning
  • Trots att de påstår sig ha en 14-dagars policy misslyckas de bekvämt att kontakta eller skicka några e-postmeddelanden

Sydnie Nicoll - 7 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Produkten är inte bra och har en lurig förnyelsesystem

Raven Morrow - 5 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Bedragare som stjäl kurs
  • Använder innehåll utan tillstånd för att generera vinst
  • Ignorerar mejl och ersättningsfrågor
  • Olaga användning av mitt innehåll
  • Oprofessionella och bluff

Penny - 4 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Blev oavsiktligt debiterad $99 efter att ha glömt avboka gratisprovet.
  • Ingen respons från kundtjänst angående återbetalning.
  • Fick aldrig meddelande om att gratisprovet hade avslutats.

r - 1 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Oprofessionell och oärlig. Ingen förvarning om årlig betalning. Usel kundservice.

Roxanne Pelletier - 29 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Oönskad prenumeration

Teri - 27 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bra produkter på webbplatsen men kundservice behöver förbättras
  • Felaktiga avgifter och misslyckade återbetalningar
  • Dålig kommunikation gällande förnyelse och avgifter
  • Notiser hamnar i skräpposten vilket leder till förvirring

Jennifer Boykin - 21 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Obehjälpsam kundtjänst.
  • Hittade inte klasserna särskilt användbara.
  • Ingen påminnelse om att avboka medlemskap.
  • Nekades delvis återbetalning.

Ellie Foreman - 19 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Automatisk debitering utan information
  • Saknade upplysning om förnyelse via e-post
  • Vägrar återbetalning trots snabb kontakt

Alex - 15 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Stulit 80 € från mig
  • Dela en timmes kurser i en miljard små segmenterade videor
  • Orsakar mycket depression

Paul Finn - 15 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Kontot avslutat via e-post.
  • Debiterade mig.
  • Nekade återbetalning pga 7-dagars policy.
  • Bluff och bedrägeri. Håll dig borta!

Miyuk 9p - 15 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Legal utbildning nedladdad
  • Inget ansvar för illegal distribuering

Kayla Kaminski - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Tvivelaktig på flera sätt

SMM - 12 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Bedrägeri två gånger
  • Tar pengar utan tillstånd
  • Kundtjänst ignorera problem
  • Svårighet att avsluta prenumeration
  • Dålig support och återbetalning

Corey G - 10 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Fruktansvärt.
  • Strikta regler om innehåll.
  • Dåliga kundservice.

Patricia Robles Ramírez - 9 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen e-post om förnyelse eller pris och datum
  • Ingen möjlighet att avbryta förnyelsen

Bob Marioni - 7 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Förnyade mitt medlemskap även efter att aldrig ha använt tjänsten

Tarlan Alakbarov - 5 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket dålig service och hemsk kundsupport
  • Svar kommer snabbt men bara från robotar med förformaterade svar
  • Automatisk betalning utan påminnelse

Raf Rogue - 31 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet på lektioner, bedrägliga handledningar, främjar giftiga affärsstrategier, ingen kvalitetskontroll, spam i e-post utan samtycke

Shahab - 30 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Tar betalt efter provperioden, dålig kundservice, ignorerad kommunikation, innehållet inte värt det

customer - 25 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig webbplatskvalitet, Spam-emails trots avregistrering

Elizabeth Licitra - 22 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Barnen gillade de online konstklasserna och lärde sig roliga saker.
  • Deras e-post hamnar i din skräppostmapp.
  • De debiterar ditt bankkonto, och på grund av typen av avgift som det är, även om du inte har tillräckligt med pengar på ditt konto, kommer avgiften att genomföras.
  • Ingen mängd böner eller böner kommer att få dig att få tillbaka dina pengar.
  • Fick ett erbjudande om 40% om vi förnyar prenumerationen ett år till.
  • Kallhjärtat företagsvibe från dem.
  • Stöd en bättre verksamhet.

Christwin Olowu Salako - 19 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice, Vilseledande prissättning, Bristande kommunikation, Orättvis fakturering

Sarah Myer - 13 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Unwillingness to refund after canceling free trial
  • Difficulty reaching customer service through phone
  • Charged for annual subscription despite canceling free trial
  • Great service undermined by refund policy

Simon Garisch - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Skillshare debiterade mitt kreditkort trots att jag avbokade mitt abonnemang.
  • Ingen varning om återkommande betalning från Skillshare
  • Svårt att få återbetalning från Skillshare
  • Saknar intressant innehåll på Skillshare

Kasa - 6 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bedragare i absoluta termer

Lester Martis - 14 december 2023Trustpilot 🔗

  • Dankortsuppgifter krävs
  • Försök att ta ut pengar utan samtycke
  • Avvisad återbetalningsbegäran
  • Ingen verifiering av anledning för återbetalning
  • Innehåll gratis tillgängligt på YouTube
  • Förlust av pengar

flupke - 14 december 2023Trustpilot 🔗

  • mittelmäßige Inhalte
  • schlecht funktionierende Suchmaschine
  • schlechte Übersetzungsfunktion
  • schwierig zu finden bestimmte Themen
  • Support durch Roboter

Alejandro Notz - 10 december 2023Trustpilot 🔗

  • Lång process för att avsluta prenumeration
  • Oklar avbokningspolicy

Customer - 9 december 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig UI och användarupplevelse

Eine Frau ein Wort - 5 december 2023Trustpilot 🔗

  • Månadsvis prenumererad (1 månad är helt gratis)
  • Exakt visning av debiteringsdatum, möjlighet att säga upp i förväg
  • Tidigare sparade kurser är bra, översättningen kan förbättras
  • Klarhet kring abonnemang och årsräkning genom Apple-e-post

Markus - 30 november 2023Trustpilot 🔗

  • Sporadiskt svar från supporten
  • Tekniska problem på sidan
  • Dålig samarbete med kursförfattarna från Skillshare

Greta Paužaitė - 21 november 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Kundservice inte intresserad av individuella omständigheter
  • Ingen återbetalning enligt policy
  • Endast intresserade av att ta pengar

nick - 5 november 2023Trustpilot 🔗

  • Vilseledande företag
  • Deceptiv Company erbjuder olika kampanjer än denna webbplats. Kontakta kundtjänst och de har inte ens hört talas om sin egen kampanj. Slöseri med tid. Inga e-postmeddelanden om medlemskapet. Chargeback kommer. UNDVIK

Alison - 22 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • diabolisk kundtjänst
  • obefintlig återbetalning efter avbrutet kreditkort
  • vilseledande och passivt aggressiva mejl
  • påverkar negativt mental hälsa

Mrs Marianne Close - 20 september 2023Trustpilot 🔗

  • DO NOT take this up
  • Took £90 without permission
  • No phone support
  • Can't stop payments
  • Dealing with a minor without parental permission

Christine Walker - 4 september 2023Trustpilot 🔗

  • Unfair Renewal
  • Not as good as YouTube for free information
  • Charged without warning
  • Unable to get money back
  • Full week's pay taken away

Luke - 31 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Oprofessionell

vicki Store - 30 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • ingen återbetalning av pengar
  • Min dotter anmälde sig för en provperiod. 9 dagar senare drogs $180 från hennes konto
  • efter många mejl sa de att det var 7 dagar
  • SIGNERA INTE upp för detta, det finns andra alternativ. Varnade

Olivier Dambron - 21 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Bedrägliga företagare
  • Automatisk debitering utan avisering
  • Bedräglig gratis månadsabonnemang
  • Förblir borta

Alexander Hanauer - 12 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Svårigheter att få fakturan

Maca k - 27 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Långsamt att svara på återbetalningsbiljetter.
  • För ivrig att registrera dig för årlig prenumeration efter provperioden.
  • Ingen live support för återbetalningar.

Jonesfam - 21 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Svårt att navigera webbplatsen
  • Ingen möjlighet att enbart betala månadsvis
  • Aggressiv medlemskapspolicy

Blake - 21 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Money grabbing scammers
  • Charged for annual fee instead of monthly subscription
  • No help from Paypal and Skillshare

Jan - 11 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Völlig intransparent
  • Wirkt sehr unseriös

Eugene Šoch - 10 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig återbetalningsupplevelse
  • Långsam och ineffektiv kundtjänst
  • Otillräcklig information om avgift och återbetalning
  • Lång väntetid för återbetalning

Little sunflower - 17 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Tekniska problem med e-post och lösenordsåterställning, Obehörigt uttag av pengar, Dålig kundservice
  • Svårigheter att avsluta prenumeration, Bristande svar från kundtjänst, Opofessionell kommunikation
  • Misstänkt bedrägeri

Siambluesky - 5 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Svårt att få återbetalning
  • Felaktig debitering
  • Missvisande reklam

Sam Anderson - 31 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig plattform för instruktörer

AnonymousUser - 9 maj 2023Trustpilot 🔗

  • BETALAS INTE TILLBAKA
  • FELAKTIG DEBITERING
  • INGEN KUNDSTÖD

Jorge - 5 maj 2023Trustpilot 🔗

  • Lektionerna visas inte tydligt
  • För snabb prenumerationssida
  • Lockar med marketing

Dajanae Jackson - 27 april 2023Trustpilot 🔗

  • Företag som är hemskt och omoraliskt och bara vill ha dina pengar
  • ger ingen information om när ditt abonnemang går ut eller att de ska debitera dig $160!!
  • avslutade mitt abonnemang och HAR BEVIS innan de debiterade mig och en vecka senare försökte de igen dra mitt kort och det gick igenom!
  • efter de försökte fördröja tiden genom att inte svara och erbjuda FÖRÖDELADE moterbjudanden. äntligen kom jag någonstans och Min 100% återbetalning är på väg nu.
  • UNVIK PLEASE!

Ryan Carrigan - 22 april 2023Trustpilot 🔗

  • Företagets policy är en total lögn.

Khalid Abess - 19 april 2023Trustpilot 🔗

  • Vidrigt
  • Support är otrevlig
  • Kurskvaliteten försämras
  • Ingen hjälp med problem

Django - 17 april 2023Trustpilot 🔗

  • Avskyvärd och vilseledande kundtjänst. Skillshare försöker medvetet lura dig på många sätt för att få dig att betala mot din vilja.
  • Automatiska återbetalningsavgifter. De tar automatiskt ut avgiften igen efter ett år utan att du godkänt det.
  • Tidskrävande process för återbetalningar. De försöker slösa bort din tid för att öka chansen att du inte svarar i tid under återbetalningsperioden.
  • Lura användare att inte avbryta gratisprov. De försöker få användare att avstå från att avbryta gratisperioden för att sedan ta ut betalning.