Sunweb Ski

Alla recensioner

Sunweb Ski

0% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

G
Gunilla Sergel
Under hela min vistelse där var jag i kontakt med kontoret då ej Guiden svarade, via mail och SMS. Det började ju redan på flygplatsen i Köpenhamn. Ingen information kom upp på tavlan 1 timme inna...Läs vidare

Alla recensioner (1)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    RESA

    Under hela min vistelse där var jag i kontakt med kontoret då ej Guiden svarade, via mail och SMS.
    Det började ju redan på flygplatsen i Köpenhamn. Ingen information kom upp på tavlan 1 timme innan planet skulle lyfta utropades Zakyntos. Gaten var fel där stod jag och andra, sedan utrop i högtalare som knappt hörs på flygplatsen byte av gate igen. Efter en timmes försening kom vi så iväg
    När vi så landade och jag blev avsläppt, som ni ser hade jag bokat en lägenhet, man hade ju sett bilderna samt att jag mailade även hotellet innan och påpekade att jag hade lite handikapp, men vi skulle kolla renoverade lägenheterna låg på översta plan, hissen gick endast till våningen under. Kommer ned och vad de då visar mig är att det är trappor på utsidan ända upp. Det går tyvärr inte med jag kunde få en annan lägenhet. Får så ett rum med kichenett på nedre våningen.
    Enligt infon skulle där vara hygienartiklar hårtork alla typer av handdukar även till pool och strand som skulle bytas. Fanns 2 små provpåsar med schampo, kom inget mer, handdukar det som jag fick 1 till dusch och en vanlig byttes 3 gr. Inga andra handdukar fanns. Inget av det utlovades fanns. Sa till om allt via mail till dom direkt. Samt att jag när jag kommer ut på balkongen första morgonen rinner det vatten från balkongen ovanifrån. Balkongen genomblöt i tre dagar sa till direkt både till hotellet samt guiden, fick torka själv i tre dagar, där städades ej på balkongen på hela veckan. Städningen i rummet sträckte sig till att sopa lite framför dörren byta sop korg etc. Jag hade tapopat en bis salami på golvet första kvällen, den tog jag upp efter 2 dagar. 4 dagen hade jag 2 små kackerlackor som hälsa de på, dom krossade jag med skorna!4 Dagen gjorde de vid vattnet, ingen upptorkning av balkong ej heller lyssnade de på att jag hade bokat annan typ av rum.jag tom översatte och mailade dom på grekiska för det ej skulle missuppfattas. Försökte obönhörligt få tag i guiden utan resultat.
    Men tydligen hade i alla fall en av bröderna hört min klagan från er och blev då mycket otrevlig i sitt sätt
    Då Guiden visste att jag ej kunde ta ned er app för den kräver över 15 ISO jag kan bara få upp till 12,5 i min telefon lovade han att jag skulle få infon via mail SMS etc. Meddelade problemen flertalet gånger han svarar ej. När då dagen närmar sig och man ska hem. Hade jag redan innan jag åkte varit i kontakt med er ang bagage. Jo det var 20 men jag önskade boka mer till hemresan För säkerhetsskull la jag till upp till 25 hade ju redan betalat för 20.
    Mailade så guiden 2 dagar innan avresa och undrade när upphämtning var, dagen innan både mail samt SMS INGET SVAR. Går och lägger mig. Svaret hade kommit kl 01 på natten, jag skulle avresa på morgonen!
    Väl kommen till flygplatsen hade jag förväntat mig att problemen skulle vara öve. Hade ju varit i kontakt med er ang bagage etc.
    Då hade jag 5 kg övervikt påpekade jag hade kontaktat er etc, men det hjälpte inte. Den nytillkomna guiden som var på flygplatsen kunde ej göra mer än att säga att det bästa jag skulle göra var att betala samt sända er kvittot. Jag har sänt kvitto till den jag har mailat under min vistelse där.
    Som i nu förstår har jag ju inte fått mycket av det som utlovats. Jag hade endast ett par semesterveckor i år och har jobbat mycket, semesterdagar kan jag ej få tillbaka, Hade ju hoppats på en väl behövlig avkopplande resa och ej detta strul från början till slut
    Med detta vill jag säga att jag ÖNSKAR en återbetalning av denna resas pris,
    Har rst mycket och detta var det mest dåliga med info inget svar från guider hotell fel rum etc etc jag varit med om. Jag önskar ej presentkort på resa med er då jag ej kan lita på att een resan blir bättre
    Hoppas att höra av er snarast då vi redan haft kontakt ang detta sedan min resas början den 23 juni

    De har ännu inte svarat


Andra personer tittade också på

Logo DFDS

DFDS

0 recensioner

Att resa är något som väldigt många tycker om att göra. Vissa vill fara en gång i året på en solsemses...

Logo Reseguiden

Reseguiden

0 recensioner

Att resa är något som väldigt många tycker om och som väldigt många även gör, till och med flera gå...

Logo Hotel Specials

Hotel Specials

1 recensioner

Att resa är något som man ofta väljer att göra. Vissa tycker om att resa till solen med hela familjen och bara njuta under en ...

Logo Risskov

Risskov

4 recensioner

Att åka på semester är något som många väljer att göra årligen. Vissa tycker om att åka runt omk...