• Inga recensioner än!

Tjänst

Prissättning

Skulle handla här igen
    Totalt

Hotell Barken Viking

VI ÄR YTTERST BESVIKNA OCH MISSNÖJDA!!!

Detta hände: vi körde bil från Båstad till Göteborg och parkerade bilen i västra Gbg. I spårvagnen, vid 14-tiden, på väg in till centrum ringer en person från Örgryte hotell och säger att vi ska bo där istället för på Barken Viking som vi bokat på. Vi visade tydligt vårt missnöje eftersom vi bokat Barken Viking pga av närheten till centrum och eftersom vi hade bokat en föreställning på operan på kvällen. Mellan Operan och Barken Viking är det endast en kort promenad. Vi hade också räknat med att  kunna gå i stan och sedan byta kläder innan föreställningen. Den som ringde framställde det hela som en kompensation och att vi skulle bo för halva priset. DET VAR INGEN KOMPENSATION! Vi kunde själva bokat ett rum på Örgryte hotell för strax över 700 kr. Vi fick nu betala 700 kr för ett hotell vi inte ville bo på långt utanför centrum och operan. Rummet var mycket slitet utan någon som helst trevnad. Det luktade avlopp från badrummet vilket vi påtalade.
    Innan operaföreställningen gick vi till Barken Viking för att höra varför vi blivit omplacerade. Där var dörren låst. Vi ringde ett nummer som fanns på dörren och förklarade situationen. Vi sa att vi ville åtminstone bli kompenserade för bussresorna till och från Örgryte eller med taxi hem från Operan. Den som svarade sa sig inte ha några befogenheter att utlova kompensation men skulle meddela sin chef. Vi sa att chefen skulle ringa upp oss. Detta har ännu inte skett!

Vi är verkligen besvikna och känner oss lurade

Andra personer tittade också på