0% Skulle handla här igen

Omdömen, klagomål och kundupplevelser Skriv en recension

Läs erfarenheter och recensioner från företag i Sverige. Ta reda på vilken den bästa nätbutiken är innan du gör din beställning. Tillsammans kan vi bestämma vilket företag som är bäst!

I rampljuset: vad säger våra kunder?

B
Barbro
VI ÄR YTTERST BESVIKNA OCH MISSNÖJDA!!! Detta hände: vi körde bil från Båstad till Göteborg och parkerade bilen i västra Gbg. I spårvagnen, vid 14-tiden, på väg in till centrum ringer en person ...Läs vidare

Alla recensioner (1)

• Inga recensioner än!

Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

• Beställning

Tjänst

Prissättning

Skulle handla här igen
    Totalt

Hotell Barken Viking

VI ÄR YTTERST BESVIKNA OCH MISSNÖJDA!!!

Detta hände: vi körde bil från Båstad till Göteborg och parkerade bilen i västra Gbg. I spårvagnen, vid 14-tiden, på väg in till centrum ringer en person från Örgryte hotell och säger att vi ska bo där istället för på Barken Viking som vi bokat på. Vi visade tydligt vårt missnöje eftersom vi bokat Barken Viking pga av närheten till centrum och eftersom vi hade bokat en föreställning på operan på kvällen. Mellan Operan och Barken Viking är det endast en kort promenad. Vi hade också räknat med att  kunna gå i stan och sedan byta kläder innan föreställningen. Den som ringde framställde det hela som en kompensation och att vi skulle bo för halva priset. DET VAR INGEN KOMPENSATION! Vi kunde själva bokat ett rum på Örgryte hotell för strax över 700 kr. Vi fick nu betala 700 kr för ett hotell vi inte ville bo på långt utanför centrum och operan. Rummet var mycket slitet utan någon som helst trevnad. Det luktade avlopp från badrummet vilket vi påtalade.
    Innan operaföreställningen gick vi till Barken Viking för att höra varför vi blivit omplacerade. Där var dörren låst. Vi ringde ett nummer som fanns på dörren och förklarade situationen. Vi sa att vi ville åtminstone bli kompenserade för bussresorna till och från Örgryte eller med taxi hem från Operan. Den som svarade sa sig inte ha några befogenheter att utlova kompensation men skulle meddela sin chef. Vi sa att chefen skulle ringa upp oss. Detta har ännu inte skett!

Vi är verkligen besvikna och känner oss lurade

Andra personer tittade också på

Logo DFDS

DFDS

0 recensioner

Att resa är något som väldigt många tycker om att göra. Vissa vill fara en gång i året på en solsemses...

Logo Reseguiden

Reseguiden

0 recensioner

Att resa är något som väldigt många tycker om och som väldigt många även gör, till och med flera gå...

Logo Nordic Choice Hotels

Nordic Choice Hotels

0 recensioner

Att resa är något som man ofta väljer att göra. Vissa tycker om att resa till solen med hela familjen och bara njuta under en ...

Logo Sunweb Ski

Sunweb Ski

0 recensioner

Hotel Specials

Att resa är något som man ofta väljer att göra. Vissa tycker om att resa till solen med hela familjen och bara njuta under en veckas tid. Medans andra gör kortare resor fler gånger per år i samband med tex jobbet. men oberoende vart eller hur man väljer att resa så måste man hitta en plats att bo på under tiden då man är borta, det första valet man oftast så tänker på är att bo på hotell. Det finns många olika företag som erbjuder olika hotell och boenden, och man kan antingen boka ett hotell genom att ringa företaget eller så kan man boka boendet smidigt via företagets hemsida. Ett företag som erbjuder sina kunder boenden och hotellrum är Hotel Specials.

Är rummen fräscha och snygga om man bokar via Hotel Specials? Kommer man att bli nöjd med kundtjänsten om man kontaktar företaget och hur är det med att göra returer om man vill göra det? Det är bara några av alla frågor man kan finna svaret på genom att läsa andra personers recensioner

Mer info om företaget Hotel Specials
Hotel Specials är ett företag som grundades och lanserades under 2005 i Sverige och är i dagsläget verksamma i flera olika länder. Hotel Specials erbjuder sina kunder mer än 6 500 specialerbjudanden samt att de har mer än 4 500 extras i sitt sortiment. Företaget är verksamma i Europa i flera olika länder och hos dem kan man boka in hotellrum men även romantiska helger samt övernattningar på herrgårdar.

Vad erbjuder Hotel Specials sina kunder?
Inne på Hotel Specials hemsidan kan man bokasina resor, men man kan även se vilka resor som för tillfället är till extra pris samt att man kan se vilka resor som är sista minuten. Inne på företagets förstasida kan man även se vilka boenden som är de populäraste för tillfället. Skulle det vara så att man bokar ett boende och sedan märker att man av någon anledning måste avboka just den bokningen så kan man göra det genom en länk som man får i e-posten eller så kan man kontakta kundtjänsten. Är det så att avbokningstiden har gått ut så kan man ändå avboka sin resa men då kommer det att tillkomma en kostnad

Hotel Specials har även ett nyhetsbrev som man kan prenumerera på för att information om olika kommande kampanjer och erbjudanden direkt till inkorgen på e-posten.

Hur kan man kontakta Hotel Specials?
Är det så att man har några frågor eller funderingar så kan man komma i kontakt med företaget genom att antingen skicka e-post till dem, fylla i ett kontaktformulär som finns på hemsidan eller så kan man ringa dem på telefon. Men innan man kontaktar kundtjänsten så kan man gå in på företagets hemsida för att läsa igenom svaren till de oftast ställda frågorna, chansen är stor att man då kommer att hitta svaret på sin fråga. Skulle man vilja lämna in en reklamation så ska man börja med att kontakta kundtjänsten.

Har du bokat en resa via Hotel Specials? Om du har det kan du skriva en egen recension om företaget.

Tips på olika hotel i Stockholm i Sverige.