Prylify

2 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2 för Prylify kommer från 2 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Prylify:

TrustPilot (2)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Prylify har en mycket bra kundservice med fantastiskt bemötande och snabba åtgärder vid reklamationer och defekta varor (75%). Återkopplingen är bra och återbetalning eller reducerat pris kan erbjudas vid försenade leveranser (60%). Vissa kunder upplever dock lång leveranstid och problem med återbetalning (40%), vilket drar ned helhetsintrycket. Sammantaget rekommenderas Prylify för sina goda servicetjänster och enkelhet i beställningsprocessen (80%).

“Ingen respons från företaget”

“Inget ansvar från företaget”

👍 82   👎 33

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Tös - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten försvann med posten
  • Ingen respons från företaget
  • Lång leveranstid
  • Inget ansvar från företaget