Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Prylify har en bra återkoppling på reklamationer (57%), men vissa kunder upplever brist på kommunikation och uppdateringar om leveransstatus (29%). Det är lätt att beställa och betala (86%), men vissa produkter har problem med Bluetooth-kopplingen (43%) och andra leveransproblem (43%). Kundtjänsten har ett bra bemötande (43%) och vissa kunder har fått hjälp med betalningsfrågor (29%), men vissa kunder har haft problem med produktinformation (29%) och lång leveranstid (29%). Sammanfattningsvis har Prylify en del positiva aspekter i kommunikationen, men det finns fortfarande utrymme för förbättringar.