Pretty Little Thing

102 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Pretty Little Thing kommer från 102 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Pretty Little Thing:

TrustPilot (102)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Pretty Little Thing har en bra hemsida som erbjuder bra kvalité på kläderna och snabb leverans. Dock finns det klagomål om svårigheter att hitta order nummer och brist på tracking länkar, vilket kan vara frustrerande för kunderna. Sammanfattningsvis verkar majoriteten vara nöjda med köpupplevelsen men det finns utrymme för förbättringar när det kommer till orderhantering och kommunikation. (80%)

“Bild på webbplatsen inte representativ”

“Önskar att jag hade kollat på trust pilot innan jag beställde från PLT för då hade jag hellre gått via andra VOEC-registrerade webbutiker istället som gör jobbet korrekt.”

“Svårt att få hjälp”

“Dåligt vid större ordrar...”

“Bilder inte representativa”

“Har ännu inte fått något paket”

“Det går inte att spåra paket längre”

“Ingen information om returpolicy på webbplatsen”

“Bra webbplats”

“Endast fått hem 1 plagg av 8 beställda”

👍 5   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Alina C - 20 november 2023Trustpilot 🔗

  • Fel leverans av jacka
  • Kundtjänst svårt att nå
  • Bild på webbplatsen inte representativ

Frida Göthlin - 26 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Måste betala tull även om de är VOEC-registrerade. BEDRÄGERI
  • Var tvungen att betala tull även om de är VOEC-registrerade.
  • När man kontaktar dem avstår de från allt ansvar och vägrar betala tillbaka ersättning för tullen.
  • Får dessutom prata med olika personer varje gång jag svarar dem.
  • Helt kaos, kommer aldrig att handla här igen och avråder er starkt att avstå ni också om ni inte är beredda att betala tullen dvs.
  • Önskar att jag hade kollat på trust pilot innan jag beställde från PLT för då hade jag hellre gått via andra VOEC-registrerade webbutiker istället som gör jobbet korrekt.

Amina Hussain - 12 november 2022Trustpilot 🔗

  • Svårt att få hjälp
  • Svårt att lämna tillbaka paket
  • Ingen respons via Instagram
  • Dålig service och kommunikation

Isabelle Backlund - 9 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Dåligt vid större ordrar...
  • Bilder inte representativa
  • Fel färg på produkt
  • Saknat plagg i leveransen
  • Dålig kundservice

Julia - 4 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Har ännu inte fått något paket
  • Får inget riktigt svar från dom
  • Det går inte att spåra paket längre
  • Har betalt redan för kläderna

Ann - 11 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Skickar fel storlek
  • Får betala för frakt trots fel
  • Ingen information om returpolicy på webbplatsen
  • Svårigheter att kommunicera på engelska
  • Fel i beställningen
  • Dålig kundservice

Stina Irakoze - 27 maj 2021Trustpilot 🔗

  • Bra webbplats
  • Superb leverans
  • Bra kvalitet på kläderna
  • Storlekarna stämmer verkligen

Philippa Stenevald - 4 maj 2021Trustpilot 🔗

  • Endast fått hem 1 plagg av 8 beställda
  • Inget svar på mail eller dm

Ella - 20 december 2020Trustpilot 🔗

  • Kan inte returneras
  • Svårt att få kontakt med kundtjänst
  • Svårt att hitta information på webbplatsen
  • Automatiska svar utan sammanhang

Axel Enberg - 7 september 2020Trustpilot 🔗

  • Sönder jeans
  • Oklar hemsida för returer

leila joihansson - 26 februari 2020Trustpilot 🔗

  • Begränsade leveransalternativ till Sverige
  • Svårt att hitta Sverige som leveransland