Philips

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Philips kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips Return Policy har många negativa recensioner med bara 10% positiv feedback. Många kunder har klagat på låg kvalitet, kort garantitid, krånglig reklamationsprocess och bristande support efter garantitiden. Det verkar vara svårt att få ersättning eller reparation för trasiga produkter, och vissa har till och med fått felaktiga eller lågkvalitativa varor istället för vad de beställt. Returhanteringen tar lång tid och i vissa fall har kunder förlorat arbetsförtjänst på grund av detta. Sammantaget verkar Philips Return Policy vara ogynnsam för kunderna.

“Bra garantier”

“Försökte få den inlöst av dem men det går inte.”

“garantin är urusel”

“Teknikern skyller på den lilla inbränningen som orsak till den stora fläcken på en annan del av skärmen”

“Dålig garantitid”

👍 4   👎 44

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Wolfgang - 6 april 2023Trustpilot 🔗

  • Bra pris
  • Blixtsnabb leverans
  • Utmärkt kundservice
  • Bra garantier

Karl-Gustav Askmyren - 6 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Problem med ljudet som försvinner. Urkass support.
  • Tvn har inte kommit iväg på reparation efter 2 1/2 vecka tjat.
  • Kan inte rekommendera produkten eller köpa från Philips igen.
  • Försökte få den inlöst av dem men det går inte.

Ebba WK - 4 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • garantin är urusel

pontus nilsson - 15 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Fick en liten inbränning som man kan leva med men se kommer det ett större oformligt fält med missfärgningar
  • Teknikern skyller på den lilla inbränningen som orsak till den stora fläcken på en annan del av skärmen

Dennis Eriksson - 18 november 2020Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet på TV:n
  • Dålig garantitid