Philips

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Philips kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips kommunikation har både positiva och negativa aspekter enligt recensionerna. Det positiva är att vissa kunder upplever att allt fungerar bra och att det finns bra service tillgänglig. Å andra sidan är det negativt att kommunikationen från Philips kan vara otydlig och förvirrande, med långsamma svarstider och ineffektiv kundsupport. Det förekommer även problem med leveranser och reklamationer, vilket kan leda till frustration hos kunderna. Sammanfattningsvis behöver Philips förbättra sin kommunikation och kundservice för att öka kundnöjdheten. (44%)

“TV med problem med mörka partier”

“Kundsupport gav bra instruktioner”

“Ingen redogörelse för uteslutna fel”

“Dåligt och oansvarigt företag”

“Svårt att komma i kontakt med dem. Endast telefonsupport.”

“Bra bild men uruselt ljud”

“Går bara att ställa in ljud i fasta, förutbestämda steg”

“Går inte ens att ställa in diskant så att tal blir tydligt”

“Ingen återkoppling trots lämnat meddelande”

“Inbränningar på Philips OLED-TV”

👍 10   👎 102

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

von0Essen - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig support
  • TV med problem med mörka partier
  • Garantin gått ut
  • Stänger supportärenden utan att svara

Malin - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundsupport gav bra instruktioner
  • Ingen bild bara ljud på TV
  • Ingen redogörelse för uteslutna fel
  • Reparation dyrare än nyköp

Isa - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt och oansvarigt företag
  • Produkten kom aldrig fram
  • Arrogant kundtjänst
  • Vägrar låta mig betala samma pris trots kampanj
  • Erbjuder rabattcheck utan att ta ansvar

Karin - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att komma i kontakt med dem. Endast telefonsupport.
  • Lång leveranstid och problem med leverans
  • Krånglig verifieringsprocess vid support
  • Betalningsproblem och behov av bevis för enkla köp

Agne och Ulla Jansson - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra bild men uruselt ljud
  • Går bara att ställa in ljud i fasta, förutbestämda steg
  • Går inte ens att ställa in diskant så att tal blir tydligt

Trond Söberg - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång väntetid och svårt att få hjälp via telefon
  • Ingen återkoppling trots lämnat meddelande
  • Fick snabb och bra hjälp från LG istället

Jim Hindmarsh - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Inbränningar på Philips OLED-TV
  • Bildkvaliteten är bra
  • Lång rensningstid av bilden
  • Hindrar från att se TV-program när rensning pågår
  • Intetsägande svar om risker för inbränning
  • Kan få meddelandet när som helst

payam niki - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam reklamationssvar
  • Produkt ej tillgänglig trots tillgänglig på webbplatsen
  • Ändrar ansvariga för ärenden konstant
  • Svårt att få kontakt med kundtjänst

Niehoff - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Smart belysningssystem med 16 miljoner färger och musik- och film-synkning
  • Automatisk nattbelysning och inbyggd timer
  • Fjärrstyrning via app i telefonen
  • Skapa olika stämningar med enkla knapptryck

Jörgen Nilsson - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svarar ej på mail eller skickar iväg ordern som beställdes för 22 dagar sedan.
  • Får som svar att det utreds varför ordern inte skickas iväg.
  • Byt jobb för där passar ni absolut inte in.
  • Det var första å sista gången jag beställde något därifrån.
  • För helve.. skicka iväg ordern så svårt kan det väl inte vara.