Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips kundservice har en bra hantering av reklamationer och leverans av nya produkter (75%), men det finns klagomål på långsam kundsupport och dålig policy för garanti (25%). Kunden kan mötas av oansvarigt beteende och bristande produktkvalitet vilket kan leda till krångliga hanteringar av ärenden och problem med att få rätt service och ersättning (50%). Samtidigt erbjuder företaget snabb och problemfri hjälp när det fungerar (25%), men det finns också rapporter om undermålig kundservice och nonchalant hantering av garantiärenden (50%). Sammantaget framstår Philips kundtjänst som varierande och kan förbättras för att öka kundnöjdheten och förtroendet.