Philips

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Philips kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips kundservice har en bra hantering av reklamationer och leverans av nya produkter (75%), men det finns klagomål på långsam kundsupport och dålig policy för garanti (25%). Kunden kan mötas av oansvarigt beteende och bristande produktkvalitet vilket kan leda till krångliga hanteringar av ärenden och problem med att få rätt service och ersättning (50%). Samtidigt erbjuder företaget snabb och problemfri hjälp när det fungerar (25%), men det finns också rapporter om undermålig kundservice och nonchalant hantering av garantiärenden (50%). Sammantaget framstår Philips kundtjänst som varierande och kan förbättras för att öka kundnöjdheten och förtroendet.

“Ansvarstagande företag och trevligt bemötande”

“Snabb hantering av reklamation och leverans av ny produkt”

“Ingen hjälp från Power fd Media Markt utan kvitto”

“Fick ingen hjälp från Power fd Media Markt utan kvitto”

“Reklamation och leverans av ny produkt genomförd av Philips”

“Utmärkt kundservice”

“Dålig support”

“Garantin gått ut”

“Stänger supportärenden utan att svara”

“Kundsupport gav bra instruktioner”

👍 29   👎 185

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

carina winroth - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ansvarstagande företag och trevligt bemötande
  • Snabb hantering av reklamation och leverans av ny produkt
  • Ingen hjälp från Power fd Media Markt utan kvitto
  • Gick sönder efter ca 2 år efter köp
  • Fick ingen hjälp från Power fd Media Markt utan kvitto
  • Reklamation och leverans av ny produkt genomförd av Philips
  • Ny tandborste levererad till min dörr inom en vecka

Wolfgang - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra pris
  • Blixtsnabb leverans
  • Utmärkt kundservice
  • Bra garantier

von0Essen - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig support
  • TV med problem med mörka partier
  • Garantin gått ut
  • Stänger supportärenden utan att svara

Malin - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundsupport gav bra instruktioner
  • Ingen bild bara ljud på TV
  • Ingen redogörelse för uteslutna fel
  • Reparation dyrare än nyköp

Karl-Gustav Askmyren - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Problem med ljudet som försvinner. Urkass support.
  • Tvn har inte kommit iväg på reparation efter 2 1/2 vecka tjat.
  • Kan inte rekommendera produkten eller köpa från Philips igen.
  • Försökte få den inlöst av dem men det går inte.

Isa - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt och oansvarigt företag
  • Produkten kom aldrig fram
  • Arrogant kundtjänst
  • Vägrar låta mig betala samma pris trots kampanj
  • Erbjuder rabattcheck utan att ta ansvar

Natalie Norberg - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Uselt

Karin - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att komma i kontakt med dem. Endast telefonsupport.
  • Lång leveranstid och problem med leverans
  • Krånglig verifieringsprocess vid support
  • Betalningsproblem och behov av bevis för enkla köp

Ebba WK - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • garantin är urusel

Trond Söberg - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Lång väntetid och svårt att få hjälp via telefon
  • Ingen återkoppling trots lämnat meddelande
  • Fick snabb och bra hjälp från LG istället

pontus nilsson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick en liten inbränning som man kan leva med men se kommer det ett större oformligt fält med missfärgningar
  • Teknikern skyller på den lilla inbränningen som orsak till den stora fläcken på en annan del av skärmen

Jim Hindmarsh - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Inbränningar på Philips OLED-TV
  • Bildkvaliteten är bra
  • Lång rensningstid av bilden
  • Hindrar från att se TV-program när rensning pågår
  • Intetsägande svar om risker för inbränning
  • Kan få meddelandet när som helst

payam niki - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Långsam reklamationssvar
  • Produkt ej tillgänglig trots tillgänglig på webbplatsen
  • Ändrar ansvariga för ärenden konstant
  • Svårt att få kontakt med kundtjänst

Niehoff - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Smart belysningssystem med 16 miljoner färger och musik- och film-synkning
  • Automatisk nattbelysning och inbyggd timer
  • Fjärrstyrning via app i telefonen
  • Skapa olika stämningar med enkla knapptryck

Jörgen Nilsson - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svarar ej på mail eller skickar iväg ordern som beställdes för 22 dagar sedan.
  • Får som svar att det utreds varför ordern inte skickas iväg.
  • Byt jobb för där passar ni absolut inte in.
  • Det var första å sista gången jag beställde något därifrån.
  • För helve.. skicka iväg ordern så svårt kan det väl inte vara.

Sebbe - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Katastrofal garantihantering