Philips

22 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3 för Philips kommer från 22 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Philips:

TrustPilot (22)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Philips produkter har problem med hållbarhetstid och kvalitetsproblem, som kräver kostsamma reparationer och ger dålig support. En del kunder har upplevt problem med produkter som går sönder efter garantitiden och att företaget inte kan erbjuda nödvändig hjälp. Å andra sidan har vissa kunder fått snabb och effektiv hantering av reklamationer och leverans av nya produkter, samt bra bildkvalitet och enkel användning. Totalt sett verkar Philips produkter erbjuda en blandad upplevelse för kunderna med något bristande kvalitet och support (57%).

“Snabb hantering av reklamation och leverans av ny produkt”

“Gick sönder efter ca 2 år efter köp”

“Reklamation och leverans av ny produkt genomförd av Philips”

“Ny tandborste levererad till min dörr inom en vecka”

“TV med problem med mörka partier”

“Ingen bild bara ljud på TV”

“Problem med ljudet som försvinner. Urkass support.”

“ Kan inte rekommendera produkten eller köpa från Philips igen.”

“Försökte få den inlöst av dem men det går inte.”

“Uselt”

👍 32   👎 126

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

carina winroth - 17 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Ansvarstagande företag och trevligt bemötande
  • Snabb hantering av reklamation och leverans av ny produkt
  • Ingen hjälp från Power fd Media Markt utan kvitto
  • Gick sönder efter ca 2 år efter köp
  • Fick ingen hjälp från Power fd Media Markt utan kvitto
  • Reklamation och leverans av ny produkt genomförd av Philips
  • Ny tandborste levererad till min dörr inom en vecka

von0Essen - 22 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig support
  • TV med problem med mörka partier
  • Garantin gått ut
  • Stänger supportärenden utan att svara

Malin - 16 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Kundsupport gav bra instruktioner
  • Ingen bild bara ljud på TV
  • Ingen redogörelse för uteslutna fel
  • Reparation dyrare än nyköp

Karl-Gustav Askmyren - 6 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Problem med ljudet som försvinner. Urkass support.
  • Tvn har inte kommit iväg på reparation efter 2 1/2 vecka tjat.
  • Kan inte rekommendera produkten eller köpa från Philips igen.
  • Försökte få den inlöst av dem men det går inte.

Natalie Norberg - 22 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Uselt

Mourat - 14 november 2021Trustpilot 🔗

  • Titanbelagda hårklipparbladet var alldeles för grov.
  • Klippte inte alls de längder den skulle.
  • Apparaten höll inte ens ett år.
  • Ett av mina absolut sämsta köp någonsin.
  • Reklambluff, värdelös produkt.

Agne och Ulla Jansson - 10 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Bra bild men uruselt ljud
  • Går bara att ställa in ljud i fasta, förutbestämda steg
  • Går inte ens att ställa in diskant så att tal blir tydligt

pontus nilsson - 15 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Fick en liten inbränning som man kan leva med men se kommer det ett större oformligt fält med missfärgningar
  • Teknikern skyller på den lilla inbränningen som orsak till den stora fläcken på en annan del av skärmen

Dennis Eriksson - 18 november 2020Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet på TV:n
  • Dålig garantitid

Jim Hindmarsh - 25 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Inbränningar på Philips OLED-TV
  • Bildkvaliteten är bra
  • Lång rensningstid av bilden
  • Hindrar från att se TV-program när rensning pågår
  • Intetsägande svar om risker för inbränning
  • Kan få meddelandet när som helst

payam niki - 2 juli 2020Trustpilot 🔗

  • Långsam reklamationssvar
  • Produkt ej tillgänglig trots tillgänglig på webbplatsen
  • Ändrar ansvariga för ärenden konstant
  • Svårt att få kontakt med kundtjänst

Jon S. - 18 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Fel vara levererad

Niehoff - 17 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • Smart belysningssystem med 16 miljoner färger och musik- och film-synkning
  • Automatisk nattbelysning och inbyggd timer
  • Fjärrstyrning via app i telefonen
  • Skapa olika stämningar med enkla knapptryck