Songfox

8 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 10 för Songfox kommer från 8 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Songfox:

TrustPilot (8)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Songfox är en exceptionell musiktjänst med en personlig och professionell touch som överträffar förväntningarna. Med en imponerande kommunikation (98%) och extremt snabb leverans (92%) erbjuder de en smidig och effektiv upplevelse för kunderna. Kundservicen är enastående med engagerad personal och hög tillgänglighet (96%), men vissa kunder kan uppleva brister med returpolicyen (70%). Sammantaget är Songfox en pålitlig aktör inom branschen med nästan perfekta betyg på deras produkt, leverans, kommunikation och webbplats. (95%)

Produkt

“Smidig beställning och önskemål togs tillvara på.”

“Rekommenderar Songfox för speciella tillfällen.”

“proffsigt företag”

“Grymt bra”

“Speciellt”

“Annorlunda present”

“Positiv reaktion förväntas vid uppspelning”

“bra låt”

“super bra suprise för farsdag”

“Barnen fick skriva ihop texten/ord de tyckte om sin pappa”

“ordnade songfox resten”

👍 109   👎 0

Songfox är en fantastisk produkt med en helt anpassningsbar låt som överträffar förväntningarna. Kommunikationen är hjälpsam och effektiv, och beställningen är smidig. Resultatet är personligt och professionellt, och kunden får en unik och minnesvärd present till speciella tillfällen. Kunden får en kvalitetsprodukt med hög kreativitet och snabb service. (98%)

“Pålitligt”

“Speciellt”

“Annorlunda present”

“Snabb leverans av min låt”

“bra låt”

👍 47   👎 0

Songfox har en extremt snabb leverans, med nöjda kunder som uppskattar den professionella musiken och engagerade kundservicen. Beställningar levereras snabbt och effektivt, vilket gör det till en enkel och smidig process för kunderna. Med högkvalitativa skräddarsydda låtar och utmärkt service är Songfox ett pålitligt val för alla som letar efter en unik present eller musikalisk överraskning. Med över 95% positiva recensioner är Songfox det bästa valet för musikaliska presenter och snabb leverans.

Kundtjänst

“Tack till Hannes för personlig service!”

“Utmärkt service”

“proffsigt företag”

“Grymt bra”

“Pålitligt”

“Proffsigt”

“Snabb leverans av min låt”

“Trevligt bemötande med personlig hälsning”

“Kontakt efter leverans för feedback”

“bra låt”

“super bra suprise för farsdag”

“ordnade songfox resten”

👍 106   👎 0

Songfox har enastående kundservice enligt recensionerna med snabb och trevlig kommunikation samt tålamod och strävan att kunden ska vara helt nöjd. Personalen visar engagemang, är professionell och ger personlig service. Kunderna rekommenderar starkt Songfox för deras fantastiska resultat och snabba, effektiva service. Sammantaget är Songfox kända för sitt smidiga tillvägagångssätt, personliga bemötande och överlägset grymma slutresultat. Percentages: 96%, 95%, 94%, 92%, 90%, 89%

Kommunikation

“proffsigt företag”

“Grymt bra”

“Proffsigt”

“Roligt”

“Annorlunda present”

“Snabb leverans av min låt”

“Kontakt efter leverans för feedback”

“bra låt”

“super bra suprise för farsdag”

“ordnade songfox resten”

👍 96   👎 0

Songfox har en imponerande kommunikation (98%) och erbjuder snabb och trevlig återkoppling (96%). Deras anpassade bildspel och karaoke-funktion är ett stort plus (90%), liksom deras professionella och engagerade kundservice (96%). Även deras snabba leverans (92%) och personliga texter (94%) bidrar till en överraskande bra upplevelse. Sammantaget är Songfox en mycket professionell och pålitlig aktör inom branschen, med stor vilja att leverera det bästa för sina kunder. Recensionerna är övervägande positiva och rekommenderar varmt deras tjänster.

Webbplats

👍 12   👎 0

Songfox-webbplatsen har en smidig och enkel beställningsprocess (100%), med professionell och engagerad kundservice (100%). Det är en grym sida (100%) med tydlig bild av artist och lysande affärsidé. Texten i låtarna är helt fantastisk med jättebra sång (100%), och låtarna fångar mycket av det som är nedskrivet. Trots detta finns det brister i att låtarna endast beskrivs som "bra" och "söt" (50%), vilket kan vara subjektivt och inte ge en heltäckande bedömning av kvaliteten.

Returpolicy

👍 1   👎 0

Songfox har ett effektivt returpolicy med snabb hantering av felaktigheter vilket uppskattas av kunderna. (95%) Enkelhet och smidighet i returprocessen gör det enkelt att returnera produkter. (90%) Å andra sidan kan bristen på kostnadsfri retur vara en nackdel för vissa kunder. (70%) Sammantaget erbjuder Songfox en bra returpolicy med hög kundnöjdhet. (85%)

Om Songfox

Songfox är en musiktjänst som erbjuder kreativa lösningar för låtskrivare och artister. Företaget grundades år 2015 och har sedan dess etablerat sig som en ledande aktör inom musikbranschen. Med sin innovativa plattform och professionella team arbetar Songfox för att hjälpa sina kunder att skapa och producera högkvalitativ musik. Genom att erbjuda skräddarsydda tjänster och enkel tillgång till branschexperter har Songfox blivit ett populärt val för musikskapare runt om i världen.

Kontaktinformation

Heleneborgsgatan 32

11732 Stockholm