Philips Hue Recensioner

: 24
0% Skulle handla här igen

Mest relevanta positiva recension

  2022-05-26
otroligt bra service
otroligt bra service! min sladdlösa dammsugare började strula med batteriet efter 2 år och dom sa...Läs vidare
Johnny Larsson

Mest relevanta negativa recension

  2023-12-18
Mycket dåligt
Mycket dåligt. Köpte strykjärn på black friday men fick ingen avisering. Uruselt.Läs vidare
Staffan Galli

Mest röster recension

  2020-09-24
Uslaste support som finns
Uslaste support som finns. Köp inte Philips, det finns bra alternativ. Har nu flera gånger gjort ...Läs vidare
Anders Holmström

Recensioner (24)

  (1)

 (0)

  (1)

  (0)

  (22)

  • Inga recensioner än!

    Hitta företag som du har erfarenhet av och skriv recensioner! Dina recensioner bidrar till en transparent marknad och förbättrar företagens tillförlitlighet..

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    otroligt bra service

    otroligt bra service! min sladdlösa dammsugare började strula med batteriet efter 2 år och dom sa att jag skulle skicka in den på service. någon vecka senare kommer ett paket och där i ligger en helt ny dammsugare!!!! Mycket tacksamt!!!


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Mycket dåligt

    Mycket dåligt. Köpte strykjärn på black friday men fick ingen avisering. Uruselt.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Otroligt usla produkter och…

    Otroligt usla produkter och kundservicen är det värsta jag upplevt.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Sämsta ihop med UPS

    Sämsta ihop med UPS. Skulle det gått att sätta 0 i omdöme så skulle de få det. Beställde en juicepressare som de skulle skicka med UPS och då misstänkte jag att det kommer att bli problem. Philips kundtjänst är det sämsta som finns. Skicar bara vidare problemet till någon annan så man får aldrig svar. De skickade med UPS ooch UPS levererade paketet till ett ställe 12 mil från min adress. Stog bara redo att hämta. Undvik båda om det går


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Usel hemsida

    Usel hemsida. Det går inte att få kontakt med support eller ens hitta returadress


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Minusbetyg. Undvik detta varumärke

    Kan bara säga att jag önskat jag läst recensionerna om Philips innan jag köpte min TV på Netonnet. Då hade det blivit en Samsung igen. Rapporterade till Philips Supporten i början av juni avseende mitt problem. Ingen reparation gjord än. TV n var endast fem månader när den la av. Underleverantören LetMeRepair Nordic i Uppsala som hanterar Philips garantiärenden är inte bra. Svarar inte på samtal eller mail. Mycket oklart när en reparation kommer ske. Om det överhuvudtaget kommer ske. Jag har själv arbetat inom stora koncernbolag och min erfarenhet är att kvaliteten på underleverantör alltid blir väsentligt mycket sämre då man upphandlar till lägsta pris. En kort sökning på Google visar på extremt låga omdömen på LetMeRepair. Tycker Philips borde gjort en bättre förstudie av denna leverantör innan man ingick i samarbete. Philips vägrar att byta ut min enhet mot en ny. Får beskedet att det är inte deras policy. Jag inser nu att detta var ett totalt felköp och att det är bara att räkna med en förlust. Ta smällen och köpa en ny TV. Till sist: Kan bara säga att jag verkligen tycker synd om de medarbetare på supporten som är tränade i att svara på ett bestämt sätt och inte kan bidra med lösningar överhuvudtaget. PS jag förväntar mig inget svar från Philips på min recension då det ligger helt i linje med denna typ bolags agerande


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Ni borde skämmas över er synnerligen…

    Ni borde skämmas över er synnerligen osmakliga TV-reklam angående Oneblade!


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Ringde kundservice 3 gånger och frågade…

    Ringde kundservice 3 gånger och frågade hur jag skulle gå tillväga med en retur. Bara den tredje personen kunde svara på frågan, dem två första var mållösa. Pinsamt låg kompetens.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Absolut sämsta jag varit med om!

    Jag förväntade mig, i min enfald, att Philips skulle ha ett lager i Sverige, men till min förvåning så skickades mina två saker från Nederländerna. Jag har nu väntat i två veckor eftersom UPS är svårt inkompetenta och skickades saker helt fel först. Idag fick jag äntligen en avisering, utan någon som helst adress eller företag. Platsen visades på Google Maps, ett hus som just brunnit och inga företag huserar där för tillfället. När jag tillslut får tag på någon på UPS, så får jag ett telefonnummer till en tredjeparts som aldrig nämnts när jag handlat, och detta företag ligger 100km från där jag bor. Jag avråder ALLA starkt från att köpa något från Philips "Sverige"


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Dåligt kundservice

    Dåligt kundservice. Låtsas att hjälpa men fick inget hände .Massa snack utan lösning.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    Philips TV med värdelöst ljud!

    Köpte en 70 tums TV, fabr, Philips. Bra bild mun uruselt ljud. Går bara att ställa in ljud i fasta, förutbestämda steg. Går inte ens att ställa in diskant så att tal blir tydligt. Varning! Köp INTE en Philips TV om du vill kunna lyssna på tal, t.ex. nyheter.


  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt

    köp aldrig philips

    köp aldrig philips runt hörnet garanti köpt 2 tv apparater 49pus8909 55pus8909 båda med samma tillverknings fel efter 30 samtal med support som inte går att prata med utan läser innatill till ett manus där man nollställer inställningar. ett moderkort byttes under tiden men samma fel på den med. samma följetång tills garanti tar slut. därefter vägrar de göra något ochh får dessutom spydiga mail från supporten att jag får skylla mig själv att jag köpt deras produkt. från ny så startar tv upp av sig själv med högsta volym. bild blir grön. pixlar i alla färger blir överhettad och stänger av sig. nollställer sig själv på alla intällningar , måste låta den stå utan ström i timmar för att svalna av. ina uppdateringar av prorgamvara på flera år. har bett philips att få utbyte av apparaterna sedan första dagen då det är fabrikations fel. man kan förla på internet att det är många som drabbats på samma sätt och philips har kallsinningt vägrat hjälpa till. har nu konsekvent avstått att köpa något som har med philips att göra och kommer fortsätta så. hoppas det är fler som gör som jjag och skriver hur illa philips betersig så att märket förvinner.


Andra personer tittade också på