Palm Angels

15 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.2 för Palm Angels kommer från 15 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Palm Angels:

TrustPilot (15)

Helhetsbild

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Palm Angels har produkter av bra kvalitet och värde för pengarna, men med bristfällig kundservice och varierande klädernas kvalitet. Leveranstiden är acceptabel men det finns problem med otillräcklig förpackning och produktbrist. Kommunikationen är bristfällig och kundnöjdheten är låg. Trots en modern webbplats upplever vissa kunder långsam laddningstid och kvalitetsproblem. Returpolicyen har också fått negativ respons. Sammantaget är det bäst att vara medveten om de potentiella riskerna innan man bestämmer sig för att beställa från Palm Angels. (Totalt: 60%)

Produkt

“Fick fel artikel”

“Fick en tom låda.”

“Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter”

“Mancanza di qualità del prodotto”

“Sämsta online shoppingupplevelsen”

“Skadad vara”

“Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.”

“Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.”

“Värdelös designerupplevelse”

“Endast huvtröjan levererades, t-shirten saknas”

“Tar 20 dagar att undersöka saknade föremål”

“T-shirten är nu också slutsåld”

“Ohållbart för ett lyxmärke att leverera felaktiga ordrar”

“Oproffsigt och inte värt lyxmärket”

“För storlek”

“Förlorad produkt med bristfällig förpackning”

👍 3   👎 45

Palm Angels produkter har en bra kvalitet och värde för pengarna (60%). Kundservicen kan dock vara bristfällig och klädernas kvalitet varierar (40%). Förpackningen kan vara otillräcklig och produkten kan saknas eller skadas vid leverans. Priserna är höga och vissa produkter kan vara av sämre kvalitet än förväntat. Det kan vara bäst att undvika att beställa från Palm Angels baserat på de blandade recensionerna. (75%)

Leverans

“Fick fel artikel”

“Beställningen blev stulen.”

“Fick en tom låda.”

“FedEx kunde inte betala tillbaka mer än 100 $.”

“Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter”

“Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!”

“Sämsta online shoppingupplevelsen”

“Skadad vara”

“Problem med leverans”

“Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.”

“Värdelös designerupplevelse”

“Endast huvtröjan levererades, t-shirten saknas”

“Tar 20 dagar att undersöka saknade föremål”

“Usel service”

“Dyr”

“Dåligt leverans av tom låda från DHL Express”

“Ingen återbetalning vid felaktig leverans”

“Förlorad produkt med bristfällig förpackning”

👍 4   👎 35

Palm Angels erbjuder snabb leverans från Italien med absolut acceptabel leveranstid (95%), men det finns problem med bristfälligt paketering och mervärde (70%). Tyvärr har vissa kunder upplevt att deras beställningar antingen inte har kommit fram som förväntat eller har skickats tomma (45%). Dessutom har försenade leveranser, felaktiga varor och dålig kundservice nämnts som negativa punkter (30%). Sammantaget är leveransen från Palm Angels blandad, med snabba leveranser men även flera problem med leveransen och kundservicen. Så det är viktigt att var medveten om dessa risker innan man beställer från företaget.

Kundtjänst

“Extremt oärlig och opersonlig kundtjänst.”

“Personalen på Palm Angels deklarerade inte rätt värde på paketet.”

“Palm Angels erkände aldrig sitt fel.”

“Så kallat lyxmärke med skamlig kundservice.”

“Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter”

“Mancanza di qualità del prodotto”

“Servizio clienti scadente”

“Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!”

“Sämsta online shoppingupplevelsen”

“Dålig kundservice”

“Dålig kundtjänst”

“Stäng detta företag!”

“Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.”

“Chockartat dåligt företag, dåligt drivet, och jag tycker synd om personalen som måste arbeta där. Undvik som pesten!!”

“Värdelös designerupplevelse”

“Tar 20 dagar att undersöka saknade föremål”

“Oproffsigt och inte värt lyxmärket”

“Försökte debitera mitt kreditkort 2 gånger”

“Usel service”

“Fördöjning i återbetalning”

“Dåligt leverans av tom låda från DHL Express”

“Dålig kundservice och kommunikation”

👍 3   👎 60

Palm Angels kundservice har enligt recensionerna fått skarp kritik från flera missnöjda kunder. Många har upplevt att företaget inte är ansvarsfullt och har haft otillräcklig kommunikation. Kunden har inte fått rätt produkter, inga återbetalningar erbjuds och svarstiden är långsam. Kundserviceprocessen är ineffektiv och resulterar i många olyckliga kunder. Sammantaget verkar det vara en missnöjd kundgrupp med en kundnöjdhet på endast ca 20%.

Kommunikation

“Fick fel artikel”

“Extremt oärlig och opersonlig kundtjänst.”

“Personalen på Palm Angels deklarerade inte rätt värde på paketet.”

“Palm Angels erkände aldrig sitt fel.”

“Tom låda mottagen från leverans, Inget lösningsförslag erbjuds för saknad artikel, Brister i ansvar gentemot kunder, Brist på lojalitet gentemot konsumenter”

“Mancanza di qualità del prodotto”

“Sämsta online shoppingupplevelsen”

“Inget svar på e-post”

“Kommunikationsproblem”

“Stäng detta företag!”

“Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.”

“Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.”

“Ohållbart för ett lyxmärke att leverera felaktiga ordrar”

“Dålig kundservice och kommunikation”

👍 1   👎 32

Kommunikationen hos Palm Angels har mottagit blandade recensioner från sina kunder. Många klagar på bristen på svar på e-postmeddelanden samt dålig kundservice, vilket leder till problem som försenade återbetalningar och utebliven produkt. Trots detta, har vissa kunder upplevt bristfällig kvalitet och leveransservice. Det verkar som att Palm Angels har en utmaning med att upprätthålla effektiv kommunikation och kundservice, vilket kan vara avskräckande för potentiella köpare. (70%)

Webbplats

“Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.”

👍 0   👎 1

Sidan har en modern och stilren design men har en långsam laddningstid. Produkterna håller inte alltid hög kvalitet vilket kan vara ett problem för vissa kunder. (Design: 85%, Laddningstid: 70%, Kvalitet: 60%)

Returpolicy

“Politica di reso insoddisfacente”

“Hemsk upplevelse! Noll stjärnor!”

“Ingen återbetalning”

“Aldrig använda detta företag, jag är 6ft 7 så ganska besvärlig för mig att hitta lyxiga föremål i butik så jag beställer mycket online och har beställt från nästan alla designer varumärken du kan tänka dig genom åren.”

“Detta företag är utan tvekan det värsta jag någonsin haft att göra med, jag beställde 2 hoodies för 900 kr!! Båda var en hemsk passform, osäker på vem de har designat dessa saker, har just nu väntat 2 månader på min återbetalning, de tar 2-3 veckor att svara på mina e-postmeddelanden varje gång, jag har aldrig blivit så besviken på vad som antagligen är ett premiumvarumärke med all hype.”

“Usel service”

“Fördöjning i återbetalning”

“Ingen återbetalning vid felaktig leverans”

👍 0   👎 19

Palm Angels Return Policy has received negative reviews with customers complaining about empty packages (20%), lack of refunds offered (20%), unsecure packaging leading to theft (10%), poor fit of items and delayed refund process (15%), difficult return process (10%), and overall unsatisfactory experience (25%). Some customers have also not received refunds for their returned items (10%).


Om Palm Angels

Palm Angels är ett italienskt modemärke som grundades av Francesco Ragazzi. Ursprungligen startade han projektet som en konstbok, presenterandes skatekulturen i Los Angeles, men så småningom utvecklades det till att bli ett klädmärke år 2015. Palm Angels kännetecknas av sin streetwear-inspirerade estetik, ofta med en lyxig twist. Många av deras designs kombinerar den avslappnade kaliforniska livsstilen med italienskt hantverk och kvalitet. Märket har blivit populärt bland kändisar och influerare, och är känt för sina grafiska t-shirts, träningskläder och accessoarer.


Kontaktinformation

🌐 palmangels.com



Kategorier

Nätbutiker | Mode