MyBeat

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för MyBeat kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för MyBeat:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. MyBeat erbjuder konkurrenskraftiga priser med möjlighet till mer data till ett lägre pris (27%) men har också höjt månadsavgiften utan ökat värde (25%). Trots aggressiv prissättning (33%) upplever vissa användare problem med att ringa/svara på samtal (12%), medan andra uppskattar den goda signalstyrkan (17%) och bra täckningen (19%). En del upplever klumpighet med starten av simkortet (23%), men det blir problemfritt efter det (21%). MyBeat erbjuder enbart rena samtalsabonnemang utan andra tjänster (15%), vilket vissa kunder uppskattar för dess tydlighet och enkelhet (18%). Totalt sett verkar det vara en bra operatör (14%) för dem som prioriterar täckning och enkelhet.

“Bättre erbjudande hos konkurrenten”

“Produkten är nu dyrare och har mindre data”

“Företaget verkar prioritera yngre kunder framför seniorer”

“Konkurrenten erbjuder bättre priser för liknande produkter”

“Fungerar både i stan och på landstället.”

“Tidigare abonnemang med annan aktör var det dålig signal lite då och då.”

“Bra produkt”

“Mycket nöjd”

“Abonnemanget”

“Fungerar bra”

👍 98   👎 18

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Pontus Lindqvist - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Höga priser
  • Bättre erbjudande hos konkurrenten

Mercedes Wahlby - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten är nu dyrare och har mindre data
  • Företaget verkar prioritera yngre kunder framför seniorer
  • Prishöjningen på det nya abonnemanget är över 74%
  • Konkurrenten erbjuder bättre priser för liknande produkter

Jan Anglander - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar både i stan och på landstället.
  • Tidigare abonnemang med annan aktör var det dålig signal lite då och då.

Gerd Svensson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra kundtjänst utan väntetider i växeln
  • Bra produkt
  • Bra teckning
  • Mycket nöjd

Krister Johnsson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personlig kontakt med operatören
  • Abonnemanget

Lilian - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar bra
  • Kan inte spara surfen

Anita Wermelin - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundtjänst
  • Prisvärt
  • Inte fungerande app

Roger Kolberg - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundtjänst
  • Dyrt att ringa/messa grannar med norska nummer
  • Använder Telenor

Benny Strömqvist - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stabilt och störningsfritt abonnemang
  • Tillhör inte de billigaste men funkar som väntat
  • Sänk priset så förblir jag er kund

Håkan Thoresson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra med årsabonnemang
  • Gärna fler samarbeten med Viaplay och Discovery
  • Bra med "semesterabonnemang" för mobil router

Nils Arne - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar ganska bra med stafflad kostnad

Mikael Petersson - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydlig information
  • Uppsägning av abonnemang med omedelbar verkan trots betalad period
  • Uppdatering i appen

Anders Rydén - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Urusel kommunikation och hantering av problem
  • Löjliga ersättningsförslag
  • Behandlat problemet oprofessionellt
  • Krävande av uppsägningstid trots problem
  • Bytt till Hallon med bra resultat

Keijo Ekelund - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra pris och suverän hjälp
  • Bra pris på telefoni - har även separat surf på medtagbart wifi vilket är perfekt för stugan och ett mycket prisvärt alternativ - snudd på gratis när man inte använder det och funkar felfritt.
  • Mycket bra, snabb och begriplig support vilket är viktigt för mig.

Christofer Backsell - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte logga in på My page
  • Fel telnr. när man messar
  • Support lovar att avsluta mobilsvar men det är fortfarande kvar
  • Har inget internet nu
  • Bedrövlig

Sven D - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabbt telefonsvar
  • Uppskattat
  • Teknisk hjälp vid abonnemanget hos MyBeat

Tord - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dyrare pris jämfört med konkurrenten Hallon
  • Samma utbud som Hallon men till ett högre pris
  • Sparad surf överförs inte till nästa månad

Tore Magnusson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service och mycket bra priser
  • Bra täckning
  • Fortsätter att vara kund hos Mybeat

Bosse - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar toppen och kundtjänsten är snabb och trevlig