MyBeat

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för MyBeat kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för MyBeat:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen hos MyBeat får blandade recensioner. Lätt att få hjälp (67%), bra kundservice (64%), enkel och tydlig fakturering (53%) samt bra kundbemötande (50%) är positiva aspekter. Å andra sidan finns det klagomål på otydlig information (38%), bristande kommunikation om prishöjningar (32%), och svårigheter att nå eller bli nådd via telefon (27%). Sammantaget verkar företaget ha potential, men behöver förbättra sin kommunikation för att uppnå en högre kundnöjdhet.

“Konkurrenten erbjuder bättre priser för liknande produkter”

“Fungerar både i stan och på landstället.”

“Tidigare abonnemang med annan aktör var det dålig signal lite då och då.”

“Mycket bra kundtjänst utan väntetider i växeln”

“Mycket nöjd”

“Personlig kontakt med operatören”

“Dyrt att ringa/messa grannar med norska nummer”

“Använder Telenor”

“Gärna fler samarbeten med Viaplay och Discovery”

“Fungerar ganska bra med stafflad kostnad”

👍 77   👎 45

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Mercedes Wahlby - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten är nu dyrare och har mindre data
  • Företaget verkar prioritera yngre kunder framför seniorer
  • Prishöjningen på det nya abonnemanget är över 74%
  • Konkurrenten erbjuder bättre priser för liknande produkter

Jan Anglander - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar både i stan och på landstället.
  • Tidigare abonnemang med annan aktör var det dålig signal lite då och då.

Gerd Svensson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra kundtjänst utan väntetider i växeln
  • Bra produkt
  • Bra teckning
  • Mycket nöjd

Krister Johnsson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personlig kontakt med operatören
  • Abonnemanget

Roger Kolberg - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundtjänst
  • Dyrt att ringa/messa grannar med norska nummer
  • Använder Telenor

Håkan Thoresson - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra med årsabonnemang
  • Gärna fler samarbeten med Viaplay och Discovery
  • Bra med "semesterabonnemang" för mobil router

Nils Arne - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar ganska bra med stafflad kostnad

Mikael Petersson - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otydlig information
  • Uppsägning av abonnemang med omedelbar verkan trots betalad period
  • Uppdatering i appen

Anders Rydén - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Urusel kommunikation och hantering av problem
  • Löjliga ersättningsförslag
  • Behandlat problemet oprofessionellt
  • Krävande av uppsägningstid trots problem
  • Bytt till Hallon med bra resultat

Gitt Enander - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Personlig service med bra kunniga svar till alla frågor. Snabbt svar.
  • Prisvärt och utan krångligheter.

Christofer Backsell - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte logga in på My page
  • Fel telnr. när man messar
  • Support lovar att avsluta mobilsvar men det är fortfarande kvar
  • Har inget internet nu
  • Bedrövlig

Sven D - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Snabbt telefonsvar
  • Uppskattat
  • Teknisk hjälp vid abonnemanget hos MyBeat

Tore Magnusson - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service och mycket bra priser
  • Bra täckning
  • Fortsätter att vara kund hos Mybeat

Bosse - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fungerar toppen och kundtjänsten är snabb och trevlig