MyBeat

24 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för MyBeat kommer från 24 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för MyBeat:

TrustPilot (24)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. MyBeat erbjuder smidig och enkel fakturering via mail och autogiro som fungerar utmärkt (70% positivt). Företaget har bra täckning och kvalitetsprodukter, vilket gör kunderna jättenöjda (60% positivt). Trots en kluddig början med vissa tekniska problem, fungerar abonnemanget problemfritt efteråt (75% positivt). Dock finns det klagomål om att företaget har tagit sig vatten över huvudet, vilket ger ett negativt intryck (40% negativt). Avstängning vid uppsägning i appen är omedelbar, vilket är en fördel (90% positivt). Sammantaget verkar MyBeat erbjuda en bra service och produkter, men behöver arbeta på att lösa eventuella tekniska problem för att förbättra kundupplevelsen.

“Inte fungerande app”

“Bytt till Hallon med bra resultat”

“Bra pris på telefoni - har även separat surf på medtagbart wifi vilket är perfekt för stugan och ett mycket prisvärt alternativ - snudd på gratis när man inte använder det och funkar felfritt.”

“Sparad surf överförs inte till nästa månad”

👍 22   👎 8

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Anita Wermelin - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundtjänst
  • Prisvärt
  • Inte fungerande app

Anders Rydén - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Urusel kommunikation och hantering av problem
  • Löjliga ersättningsförslag
  • Behandlat problemet oprofessionellt
  • Krävande av uppsägningstid trots problem
  • Bytt till Hallon med bra resultat

Keijo Ekelund - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra pris och suverän hjälp
  • Bra pris på telefoni - har även separat surf på medtagbart wifi vilket är perfekt för stugan och ett mycket prisvärt alternativ - snudd på gratis när man inte använder det och funkar felfritt.
  • Mycket bra, snabb och begriplig support vilket är viktigt för mig.

Tord - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dyrare pris jämfört med konkurrenten Hallon
  • Samma utbud som Hallon men till ett högre pris
  • Sparad surf överförs inte till nästa månad