Malaysia Airlines

80 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.8 för Malaysia Airlines kommer från 80 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Malaysia Airlines:

TrustPilot (80)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Malaysia Airlines webbplats har många nackdelar enligt recensioner. Många klagar på bristande kundservice, svårigheter att boka om flygningar online och missvisande information vid bokning. De upplever också problem med incheckning online och förseningar på flygningarna. Trots detta erbjuder de betald försäkring och har långsam bagagetransport vilket resulterat i en negativ upplevelse för många passagerare. (73%)

“Negativt 5 stjärnor”

“Mina senaste 3 flygresor med tjänsten har blivit försenade.”

“slow response time”

“Rekommenderar inte att flyga med Malaysian Airlines”

“Föredrar att boka direkt via flygbolagens webbplatser med chattfunktion”

“Online incheckning var inte möjlig trots flera försök”

“Misleading booking information from both Malaysia Airlines and Skyscanner”

“Fel på hemsidan, problem med bokning, dålig kundtjänst”

“Missnöjd med servicen”

“Planen blev försenat”

👍 2   👎 14

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Cleo See - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Negativt 5 stjärnor

Damien - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

Amuktha Bhami - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mina senaste 3 flygresor med tjänsten har blivit försenade.
  • Jag förstår att det ibland händer med flygtjänster, men VART ENDA? Jag skulle inte rekommendera det om jag ska vara ärlig.

Kirstie - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • slow response time

David Halse - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Alldeles för trångt i sätena
  • Ingen tillräcklig benutrymme
  • Dålig komfort under långflygning
  • Rekommenderar inte att flyga med Malaysian Airlines
  • Fruktansvärt
  • Malaysian Airlines skruvade oss

Eduardo Escalante - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förskräcklig kundtjänst
  • Försenat flyg och problem med anslutningsflyget
  • Ineffektivt kundservicepersonal
  • Avsaknad av ansvarstagande från Qatar Airways
  • Svårt att hitta ersättningsflygning
  • Saknar uppmärksamhet på kundens behov
  • Bättre kundservice önskas
  • Föredrar att boka direkt via flygbolagens webbplatser med chattfunktion

Nala Mil - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Malaysia Airlines avbokade min returresa utan anledning
  • Online incheckning var inte möjlig trots flera försök
  • Flygbolaget hade många tomma platser på den inställda flygningen
  • Reseagenten har inte hört från Malaysia Airlines på två veckor

Retna Verutharajah - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Charged extra for baggage without clear communication
  • Misleading booking information from both Malaysia Airlines and Skyscanner
  • Waste of time trying to contact Malaysia Airlines and Skyscanner for resolution
  • Unexpected additional costs incurred leading to a ruined holiday

Paul Graham - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Försenad med 12 timmar
  • Fel på hemsidan, problem med bokning, dålig kundtjänst
  • Piloten var tvungen att sänka landningsstället för att kyla bromsarna
  • 3rd-rate flygbolag, dyra flygningar

Customer - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att nå kundtjänst via telefon
  • Lång väntetid och inget svar
  • Ingen information om försenat flyg
  • Missnöjd med servicen

tri hoang - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Flygbagaget försvann
  • Planen blev försenat
  • Sätet med extra benutrymme togs bort

Lysandra Ho - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • traumatisk kundtjänstupplevelse
  • felaktig information från kundtjänst
  • svårt att boka om flygningar online
  • bristande kommunikation mellan representanter
  • felaktiga kontaktuppgifter

customer - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig upplevelse och totalt rån!

Para QR - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • stöld av pengar
  • svårt att nå kundtjänst
  • svårighet att få återbetalning
  • inga svar på förfrågningar

Tony Toller - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att hitta filmer med undertexter.
  • Irriterande och långdragen reklam före filmerna.

Michael - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Malaysian Airlines vägrade återbetalning för inställd flygning
  • Operatören var oduglig och otillmötesgående
  • Flygningen ombokad till olämpligt datum
  • Malaysian Airlines använder Covid-19 som ursäkt för återbetalningsvägran
  • Malaysian Airlines behåller pengar och verkar ointresserade av att hjälpa