luxway

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för luxway kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för luxway:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Luxway har enligt recensionerna en bra kundservice (75%), som är fantastisk och har stor kunskap (90%). De erbjuder bra guidning till rätt bastu (80%) och har snabb, smidig och enkel hantering (85%) med snabb leverans (90%). Dessutom är det lätt att sätta ihop produkterna (90%). Tyvärr förekommer det även klagomål på otrevlig personal och problematisk kommunikation (30%), samt att företaget inte tar ansvar för skador och skickar till inkasso (40%). Trots detta har vissa kunder haft en härlig bastuupplevelse och är mycket nöjda med både företaget och produkten (80%). Summa summarum uppgår omdömet för Luxway's kundservice till en blanding mellan positiv och negativ feedback, med fokus på snabba leveranser och bra kvalitet, men med vissa klagomål på kundbemötande och hantering av problem.

“lurade svikna bastun var bara skräp”

“otrevlig personal”

“Bra produkt och bra rådgivning”

“Genuint intresserade av att hjälpa mig hitta rätt produkt som terapeut”

“Behjälpliga med att reklamera transportskada”

“Luxway förnekar problemet trots rapporterade fall.”

“De tar inte ansvar och skyller problemen på kunderna.”

👍 40   👎 19

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Berith Svensson - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • fel fas på aggregate
  • glaspartierna glipa
  • mosaik på väggarna de har släppt
  • extra utgift för panel hela bastun
  • radion stängs av efter en stund
  • lamporna i taket höll inte
  • lurade svikna bastun var bara skräp
  • otrevlig personal

Peter L - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkt och bra rådgivning

Carina - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra på att förklara produkter och funktioner
  • Genuint intresserade av att hjälpa mig hitta rätt produkt som terapeut
  • Behjälpliga med att reklamera transportskada

Elisabet Eftring - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Härdade glas kan spontanexplodera på grund av partiklar med nickelsulfid.
  • Luxway förnekar problemet trots rapporterade fall.
  • De tar inte ansvar och skyller problemen på kunderna.
  • Oförskämd och osann kommunikation.