luxway

4 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för luxway kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för luxway:

TrustPilot (4)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Luxway erbjuder en bra kundservice med tydliga priser och information. De har snabb leverans och är hjälpsamma med råd om placering och storlek. Kommunikationen är bra med bra kontakt i början, men vissa recensenter upplever att manualen behöver uppdateras och att kommunikationen kan bli krånglig eller oförskämd. Trots det får de beröm för att vara bra på att förklara produkternas skillnader och funktioner, samt för bra kvalitet på produkterna. Den hårda glaset på bastun kan dock spontanexplodera på grund av partiklar med nickelsulfid. (83 %)

“fel fas på aggregate”

“Bra på att förklara produkter och funktioner”

“Härdade glas kan spontanexplodera på grund av partiklar med nickelsulfid.”

“Oförskämd och osann kommunikation.”

👍 26   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Berith Svensson - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • fel fas på aggregate
  • glaspartierna glipa
  • mosaik på väggarna de har släppt
  • extra utgift för panel hela bastun
  • radion stängs av efter en stund
  • lamporna i taket höll inte
  • lurade svikna bastun var bara skräp
  • otrevlig personal

Carina - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra på att förklara produkter och funktioner
  • Genuint intresserade av att hjälpa mig hitta rätt produkt som terapeut
  • Behjälpliga med att reklamera transportskada

Elisabet Eftring - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Härdade glas kan spontanexplodera på grund av partiklar med nickelsulfid.
  • Luxway förnekar problemet trots rapporterade fall.
  • De tar inte ansvar och skyller problemen på kunderna.
  • Oförskämd och osann kommunikation.