Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Lazadas webbplats har en hög grad av förtroende och rekommendationer (60%), men det finns vissa klagomål om bedrägeri och problem med problem med betalningstjänster som Gcash (30%). Många klagar på vilseledande annonser (20%) och en extremt långsam returprocess (10%). Kundtjänsten är också dålig (5%) och det finns problem med affiliate-länkar och förlorade poäng (15%). Appen innehåller olämpliga/pornografiska eller falska produkter (5%) vilket påverkar kundupplevelsen negativt. Många missnöjda kunder planerar att inte köpa från Lazada igen (25%). Sammantaget har företaget ett negativt rykte med vissa säljare som inte lever upp till förväntningarna (10%). Det krävs att man är smart när man letar efter erbjudanden på webbplatsen (5%).