KLM

6 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för KLM kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för KLM:

TrustPilot (6)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. KLM's hemsida har enkel och användarvänlig design (80%), men vissa kunder har rapporterat problem med bokningsreferenser (40%). Deras flyg kan dock vara försenade och vissa resenärer har haft bagageproblem (60%). Det är en bra idé att dubbelkolla bokningsinformationen och vara beredd på eventuella förseningar om man väljer att flyga med KLM.

“Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.”

👍 0   👎 2

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emma - 17 april 2024Trustpilot 🔗

  • Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.