KLM

6 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för KLM kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för KLM:

TrustPilot (6)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. KLM får blandade recensioner från kunder, med vissa som klagar på dålig service och förlorat bagage medan andra uppskattar det generösa benutrymmet och den goda ostchipsen. Trots klagomål på maten och smörgåsen nämns det att dryck i travel storlek ges, vilket är bekvämt. Vissa uppskattar att KLM återbetalar biljetter och inte inställer flyg så systematiskt som andra flygbolag. Sammantaget verkar det vara ett blandat intryck av KLM, men vissa resenärer kan uppskatta den generösa benutrymmet och de goda ostchipsen medan andra kan vara missnöjda med servicen och maten. (67%)

“Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.”

“Totalt värdelösa”

“slarva bort mitt bagage”

👍 11   👎 16

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emma - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.

Kenneth Anderberg - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Totalt värdelösa
  • slarva bort mitt bagage
  • fick själv köra och hämta upp bagaget