KLM

6 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för KLM kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för KLM:

TrustPilot (6)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. KLM har en väldigt dålig kundservice enligt recensionerna, vilket visas av många klagomål på utebliven återbetalning och svårigheter att få kontakt med bolaget (75%). Dessutom har det rapporterats om nonchalant bemötande, bristande ersättning vid reklamation samt problem med bagagehanteringen (25%). Det finns även anklagelser om systematisk förnekelse av passagerares rättigheter och misstankar om kriminellt beteende, vilket resulterat i en rekommendation att undvika att köpa biljetter från KLM (50%). Sammantaget verkar KLM ha många problem vad gäller kundservice, vilket avspeglas i recensionerna.

“Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.”

“Totalt värdelösa”

“slarva bort mitt bagage”

“fick själv köra och hämta upp bagaget”

“Vänlig personal”

“Proffsig personal”

“Nöjda”

“Dålig kundservice”

“Obehaglig interaktion med kundcenter”

“Svarar inte på frågor”

👍 4   👎 85

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emma - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.

Kenneth Anderberg - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Totalt värdelösa
  • slarva bort mitt bagage
  • fick själv köra och hämta upp bagaget

Amanda - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Försenade flyg
  • Tydlig information
  • Vänlig personal
  • Proffsig personal
  • Nöjda

Jennifer - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Otydlig information
  • Obehaglig interaktion med kundcenter
  • Svarar inte på frågor

Karl K - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Låg kommunikation och brist på information
  • Lång väntetid utan kompensation

Mateusz Samuelsson - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen hånade oss
  • Boardingpersonalen var fruktansvärt oförskämda
  • Tveksamt om jag åker KLM igen