Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. KLM har en väldigt dålig kundservice enligt recensionerna, vilket visas av många klagomål på utebliven återbetalning och svårigheter att få kontakt med bolaget (75%). Dessutom har det rapporterats om nonchalant bemötande, bristande ersättning vid reklamation samt problem med bagagehanteringen (25%). Det finns även anklagelser om systematisk förnekelse av passagerares rättigheter och misstankar om kriminellt beteende, vilket resulterat i en rekommendation att undvika att köpa biljetter från KLM (50%). Sammantaget verkar KLM ha många problem vad gäller kundservice, vilket avspeglas i recensionerna.