KLM

6 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4 för KLM kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för KLM:

TrustPilot (6)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. KLM:s kommunikation får enbart 10% positiva recensioner för sin bristande kundservice och otydlig information. Kundtjänsten är svår att nå och svarar inte på frågor, vilket leder till frustration hos passagerarna. Dessutom är företaget anklagat för systematiskt kriminellt beteende och att hån mot passagerare har förekommit. Sammantaget verkar det som att KLM har en lång väg att gå när det kommer till förbättringar inom sin kommunikation och kundservice för att öka förtroendet hos sina resenärer.

“Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.”

“Försenade flyg”

“Tydlig information”

“Otydlig information”

“Låg kommunikation och brist på information”

“Personalen hånade oss”

👍 2   👎 42

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Emma - 4 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avbröt planet 36 timmar före avgång och undviker att betala ersättning. De svarar inte på e-post eller skapat ärende. Oseriöst företag som bör undvikas.

Amanda - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Försenade flyg
  • Tydlig information
  • Vänlig personal
  • Proffsig personal
  • Nöjda

Jennifer - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Otydlig information
  • Obehaglig interaktion med kundcenter
  • Svarar inte på frågor

Karl K - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Låg kommunikation och brist på information
  • Lång väntetid utan kompensation

Mateusz Samuelsson - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Personalen hånade oss
  • Boardingpersonalen var fruktansvärt oförskämda
  • Tveksamt om jag åker KLM igen