Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Hemsidan för Home by Sweden erbjuder tydlig information och är enkel att navigera på (80%). Trots den kanonbra ny uppdaterade hemsidan, verkar det vara problem med leveransförseningar och felaktig lagerstatus (70%). De erbjuder snygg inredning men leveranstiden är lång och det finns brister i informationen om lagerstatus och utlämningsställe (60%). Kunden upplever även problem med felaktig information och dålig kundservice (50%). Möjligheten att få varan först och sedan betala är dock uppskattad av vissa kunder (40%). Sammantaget verkar det som att trots vissa positiva aspekter, finns det utrymme för förbättringar för att öka kundnöjdheten.