Home by Sweden

120 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 7.2 för Home by Sweden kommer från 120 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Home by Sweden:

TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Home by Sweden har en returpolicy som har fått blandade recensioner. Många kunder har klagat på krångliga processer, felaktiga leveranser, reklamationsavgifter och brist på återbetalning vid reklamation. Andra har också upplevt problem med felaktig information och kvalitetsproblem med produkterna. Dock erbjuds möjligheten att reklamera produkter, men vissa kunder har påpekat att reklamationsavgifterna hindrar återbetalning. Sammantaget verkar det som att Return Policy hos Home by Sweden har utrymme för förbättring med endast enligt (33%) av recensenterna som är nöjda med processen.

“Felhanterad retur och debitering”

“Krångliga returprocessen”

“Ingen fria returer”

“Fick aldrig min vara jag betalt för”

“Problem med retur”

“Dåliga leveranstider och kundservice, kräver betalning för returfrakt.”

“Hanteringsavgift på 99 kronor för returfrakt”

“Felaktig leverans”

“Reklamationsavgifter utan pengar tillbaka”

“Ingen information om återbetalning av redan inbetalda pengar”

👍 0   👎 13

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Marianne Micella - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Ingen leverans av gryta
  • Ingen information om leverans
  • Felhanterad retur och debitering

Mehrdad Aghvami - 19 april 2024Trustpilot 🔗

  • Leveranstiden var lång
  • Kvaliteten på glasen var låg
  • Problem med skador och defekter på glasen
  • Otillräcklig åtgärd för att lösa problemet
  • Dålig service från Home by Sweden
  • Verkar vara en mellanhand som prioriterar vinst före kundnöjdhet
  • Krångliga returprocessen

Johanna Fälth - 11 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Ingen fria returer

Jeanice Åkerfeldt - 1 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Fick aldrig min vara jag betalt för

Emmy Melander - 30 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Orimligt lång leveranstid
  • Problem med retur
  • Dålig kommunikation

Lina Dahlstedt - 12 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Dåliga leveranstider och kundservice, kräver betalning för returfrakt.

Helena Nordahl - 18 augusti 2021Trustpilot 🔗

  • Hanteringsavgift på 99 kronor för returfrakt

Andreas Johansson - 11 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Felaktig leverans
  • Kundservice svarade långsamt
  • Reklamationsavgifter utan pengar tillbaka

Susanne - 23 april 2020Trustpilot 🔗

  • Företaget försatt i konkurs utan förvarning
  • Ingen information om återbetalning av redan inbetalda pengar

Viola Viktoria Kazmiersky - 11 mars 2020Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Trevligt bemötande vid retur

kund - 3 mars 2020Trustpilot 🔗

  • Smidig returprocess
  • Problem med Klarna
  • Misstänkt brist på kvalitetsprogram
  • Underbemannad verksamhet

Ann-Catarina Pettersson - 18 november 2019Trustpilot 🔗

  • tar 90kr i retur