Gjensidige

7 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.6 för Gjensidige kommer från 7 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Gjensidige:

TrustPilot (7)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Gjensidige har en engagerad och lyhörd personal som är lätt att komma i kontakt med och snabb på att hantera ärenden (80%). Tydliga ljudsignaler och bra service underlättar kommunikationen, men vissa kunder saknar besked om kostnader för felsökning och regelbegränsningar (65%). Trots bra förklaringar och ett professionellt bemötande finns det brister i kommunikationen och svårigheter att jämföra försäkringar (70%). En del kunder upplever problem med systemet och försummande av ord i försäkringarna (55%). Det finns också klagomål på att det är svårt att nå ansvariga och vissa anser att företaget försöker lura sina kunder (40%).

“Bra service”

“Dålig kommunikation”

“Mycket bra, världsrekord”

“Har inte så lång erfarenhet”

“Resa samtidigt”

👍 58   👎 41

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Marie Nilsson - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • Bra service

Magdaléna Cerha - 30 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Dålig kommunikation

Dag Englund - 22 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Mycket bra, världsrekord
  • Bra bemötande, fantastisk professionell
  • Behöver hjälp! Mycket nöjd

Lena Knutsson - 23 november 2023Trustpilot 🔗

  • Har inte så lång erfarenhet

Leif - 4 november 2023Trustpilot 🔗

  • Övre gräns 50000kr
  • 2 väskor i samma resväska
  • Resa samtidigt