Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Gjensidige har en engagerad och lyhörd personal som är lätt att komma i kontakt med och snabb på att hantera ärenden (80%). Tydliga ljudsignaler och bra service underlättar kommunikationen, men vissa kunder saknar besked om kostnader för felsökning och regelbegränsningar (65%). Trots bra förklaringar och ett professionellt bemötande finns det brister i kommunikationen och svårigheter att jämföra försäkringar (70%). En del kunder upplever problem med systemet och försummande av ord i försäkringarna (55%). Det finns också klagomål på att det är svårt att nå ansvariga och vissa anser att företaget försöker lura sina kunder (40%).