Ginza

6 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.4 för Ginza kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ginza:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (5)

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ginza har en ojämn leveransupplevelse enligt recensionerna, med försenade och felaktiga leveranser samt lång leveranstid. Dock finns det även positiva erfarenheter med snabb leverans, bra kundtjänst och god produktkvalitet. En del kunder har haft problem med att få tag på vissa album och höga fraktkostnader. Sammantaget verkar Ginza behöva förbättra sin leveransprocess för att öka kundnöjdheten. (34% positivt, 66% negativt)

“Ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårkänk”

“Fel produkt skickad”

“Fick paketet efter ca. 6 månader (288 sek inkl frakt)”

“Fick en räkning på 330 sek två dagar efter den var skickad retur”

“Kan ej leverera beställda och betalade varor”

“Leveransförsening”

“Hög belastning”

“Ingen present i tid”

👍 37   👎 110

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Joanna S - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårkänk
  • Nonchalans

Mikael Larsson - 20 månader sedan

  • Fel produkt skickad
  • Dålig kommunikation
  • Bristande service

Henrik - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick paketet efter ca. 6 månader (288 sek inkl frakt)
  • Fick en räkning på 330 sek två dagar efter den var skickad retur
  • Det känns som det är satt i system och ett sätt att få in pengar på

Tina Rönn - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kan ej leverera beställda och betalade varor

Erik Samuelsson - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransförsening
  • Dålig kommunikation
  • Hög belastning
  • Ingen present i tid