Ginza

6 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.4 för Ginza kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ginza:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (5)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen på Ginza får blandade recensioner. En del kunder uppskattar den tydliga informationen om leveranstider och möjligheten att följa status på sina ordrar, medan andra klagar på den bristande kommunikationen och den långa leveranstiden. Kundtjänsten ges beröm för att vara trevlig, men det finns också klagomål på otrevligt bemötande och nonchalans i kommunikationen. Totalt sett verkar Ginza behöva förbättra sin kommunikation med kunderna för att undvika missförstånd och irritation. (37%)

“Ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårkänk”

“Dålig kommunikation”

“Fick en räkning på 330 sek två dagar efter den var skickad retur”

“Det känns som det är satt i system och ett sätt att få in pengar på”

“Kan ej leverera beställda och betalade varor”

“Dålig kommunikation”

👍 29   👎 71

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Joanna S - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårkänk
  • Nonchalans

Mikael Larsson - 20 månader sedan

  • Fel produkt skickad
  • Dålig kommunikation
  • Bristande service

Henrik - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick paketet efter ca. 6 månader (288 sek inkl frakt)
  • Fick en räkning på 330 sek två dagar efter den var skickad retur
  • Det känns som det är satt i system och ett sätt att få in pengar på

Tina Rönn - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kan ej leverera beställda och betalade varor

Erik Samuelsson - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransförsening
  • Dålig kommunikation
  • Hög belastning
  • Ingen present i tid