Ginza

6 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.4 för Ginza kommer från 6 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Ginza:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (5)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ginza har en varierande kundservice enligt recensioner med både positiva och negativa erfarenheter. Många kunder uppskattar den personliga kontakten och effektiva hanteringen av problem (60%), medan andra klagar på bristande kommunikation och otrevligt bemötande (40%). Ginza har dock många trogna kunder som fortsätter att handla från dem trots vissa missnöjda röster (80%). Det är viktigt att företaget förbättrar kundservice och anställer trevligare personal för att behålla kundernas förtroende och undvika negativa recensioner (20%). Kort sagt, Ginza behöver arbeta mer på att skapa en konsekvent och positiv kundserviceupplevelse för att undvika att förlora kunder och sitt rykte.

“Ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårkänk”

“Nonchalans”

“Bristande service”

“Det känns som det är satt i system och ett sätt att få in pengar på”

“Kan ej leverera beställda och betalade varor”

“Leveransförsening”

“Dålig kommunikation”

“Hög belastning”

“Ingen present i tid”

👍 54   👎 87

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Joanna S - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen proffsigt svar på fråga om leverans eller spårkänk
  • Nonchalans

Mikael Larsson - 20 månader sedan

  • Fel produkt skickad
  • Dålig kommunikation
  • Bristande service

Henrik - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fick paketet efter ca. 6 månader (288 sek inkl frakt)
  • Fick en räkning på 330 sek två dagar efter den var skickad retur
  • Det känns som det är satt i system och ett sätt att få in pengar på

Tina Rönn - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kan ej leverera beställda och betalade varor

Erik Samuelsson - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • Leveransförsening
  • Dålig kommunikation
  • Hög belastning
  • Ingen present i tid