Erfarenheter med
ⓘ Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Ginza har en varierande kundservice enligt recensioner med både positiva och negativa erfarenheter. Många kunder uppskattar den personliga kontakten och effektiva hanteringen av problem (60%), medan andra klagar på bristande kommunikation och otrevligt bemötande (40%). Ginza har dock många trogna kunder som fortsätter att handla från dem trots vissa missnöjda röster (80%). Det är viktigt att företaget förbättrar kundservice och anställer trevligare personal för att behålla kundernas förtroende och undvika negativa recensioner (20%). Kort sagt, Ginza behöver arbeta mer på att skapa en konsekvent och positiv kundserviceupplevelse för att undvika att förlora kunder och sitt rykte.