Flixbus

18 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.8 för Flixbus kommer från 18 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Flixbus:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (17)

Erfarenheter med Webbplats Webbplats

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Flixbus-webbplatsen har bristande information och länkar som inte fungerar (40%). Bussarna kan vara smutsiga och ha dålig luftcirkulation samt små toaletter utan tvål (40%). Det saknas även uppgifter om gate på biljetterna (20%), men vissa resenärer berömmer trevliga chaufförer och punktliga bussar (20%). Sammantaget finns det utrymme för förbättringar när det gäller information och renlighet, även om vissa positiva aspekter också nämns.

“Min plats 11 B, oanvändbart fällbord, kraftigt lutande, smutsigt med matrester.”

“Hemsidan sa att man får återbetalning istället för rabatt, men det stämde inte”

“Bra pris, bra busschaufförer, sköna sittplatser”

“Tydlig information om platsbokning saknas”

“Krånglig process för att boka plats”

“oklara instruktioner för platsbokning”

👍 1   👎 22

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Allan Lindholm - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Smutsig buss!
  • Rutor i hela bussen grovt randigt smutsiga, röda digitalklockan/temp visande helt orimliga värden.
  • Min plats 11 B, oanvändbart fällbord, kraftigt lutande, smutsigt med matrester.
  • Fläckar på framförvarande ryggstöd.
  • Otrevligt! Borde vara lätta att åtgärda!

Martin - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen återbetalning vid ombokning eller avbokning
  • Kan inte få tillbaka skillnaden vid ombokning till billigare biljett, endast rabattkupong till nästa bokning
  • Lång handläggningstid för svar trots skickad information
  • Hemsidan sa att man får återbetalning istället för rabatt, men det stämde inte

Anonym - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra pris, bra busschaufförer, sköna sittplatser
  • Dåligt samarbete med avdelningar och Swebus

Christina Dicander - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Tydlig information om platsbokning saknas
  • Krånglig process för att boka plats

Marianne Winther - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • bekvämt
  • punktlighet
  • trevliga och hjälpsamma chaufförer
  • oklara instruktioner för platsbokning