Euroflorist

48 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 6 för Euroflorist kommer från 48 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Euroflorist:

OmdömesStälle (16)
TrustPilot (32)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Euroflorist har en flexibel returpolicy där de erbjuder återbetalning i vissa situationer, vilket har uppskattats av kunderna (40%). Tyvärr kan det finnas viss osäkerhet kring leverans eller återbetalning (20%), och det har förekommit fall där utlovad leverans inte har skett i tid (40%). Sammantaget verkar Euroflorist ha en bra men inte helt felfri returpolicy.

“Brist på orderns halva varor”

“Ingen återbetalning vid misslyckad leverans”

“Osäkerhet kring leverans eller återbetalning”

👍 4   👎 4

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Madeleine - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Brist på orderns halva varor
  • Nonchalant kundservice

Bella - 9 månader sedan

  • De ringer inte mottagaren vid leverans
  • Slänger present istället för att försöka leverera
  • Gör inga fler försök vid misslyckad leverans
  • Ingen återbetalning vid misslyckad leverans

Frida Rydblom - 4 år sedan

  • Pengar drogs direkt från kontot utan problem
  • Blommorna anlände inte på utlovade datumet
  • Lång väntetid för att få svar via chatten
  • Osäkerhet kring leverans eller återbetalning