Boohoo

4 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Boohoo kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Boohoo:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (1)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Boohoo har en del fördelar när det kommer till deras returpolicy. De erbjuder en enkel returprocess med snabb hantering av defekta varor, flexibla returpolicyer och snabb återbetalning (40%). Många kunder uppskattar att de oftast vet vilken storlek de ska välja om de har beställt tidigare (20%). Dock har vissa kunder upplevt krångel vid returer och osäkerhet kring returprocessen (40%), samt i vissa fall fått skicka tillbaka defekta varor på egen bekostnad och saknat returlappar (40%). Sammantaget verkar Boohoos returpolicy vara en blandning av positiva och negativa erfarenheter för kunderna.

“Respekterar ej distansköpslagen, reklamation.”

“Erbjuder endast 20% avdrag på trasiga kläder vid reklamation.”

“Krånglig returprocess”

👍 14   👎 21

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Linnea Lundberg - 20 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Respekterar ej distansköpslagen, reklamation.
  • Kundtjänst känner ej till lagstiftningen kring reklamation.
  • Erbjuder endast 20% avdrag på trasiga kläder vid reklamation.
  • Dålig av er att inte känna till vilka lagar som gäller!

Carina Vidman - 27 augusti 2021

  • Värdelös kundtjänst
  • Otillräcklig lösning på problem
  • Krånglig returprocess