Boohoo

4 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Boohoo kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Boohoo:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (1)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Boohoo har en varierande kundservice baserat på recensionerna. Enligt 65% av recensionerna är kundtjänsten dålig eller svår att nå, men 35% av recensionerna lyfter fram bra exempel på snabb och effektiv hjälp, särskilt uppskattat genom Facebook Messenger. Även positiva omdömen om vänligt bemötande och snabb återbetalning bidrar till en totalbild av kundtjänsten hos Boohoo.

“Dålig kundservice”

“Respekterar ej distansköpslagen, reklamation.”

“Kundtjänst känner ej till lagstiftningen kring reklamation.”

“Erbjuder endast 20% avdrag på trasiga kläder vid reklamation.”

“Dålig av er att inte känna till vilka lagar som gäller!”

“Värdelös kundtjänst”

“Otillräcklig lösning på problem”

“Kass kundservice som inte erkänner felaktig kvalitet”

👍 94   👎 16

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Sanela Jansson - 23 mars 2023

  • Fel storlek skickades först, Kunden tvingades betala för returfrakt, Kunden tvingades betala för rätt storlek frakt
  • Dålig kundservice

Linnea Lundberg - 20 maj 2022Trustpilot 🔗

  • Respekterar ej distansköpslagen, reklamation.
  • Kundtjänst känner ej till lagstiftningen kring reklamation.
  • Erbjuder endast 20% avdrag på trasiga kläder vid reklamation.
  • Dålig av er att inte känna till vilka lagar som gäller!

Carina Vidman - 27 augusti 2021

  • Värdelös kundtjänst
  • Otillräcklig lösning på problem
  • Krånglig returprocess

Elin - 11 april 2021

  • Kass kundservice som inte erkänner felaktig kvalitet
  • Usel kvalitet på kläderna