Boohoo

4 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 2.4 för Boohoo kommer från 4 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Boohoo:

OmdömesStälle (3)
TrustPilot (1)

Erfarenheter med Produkt Produkt

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Boohoos produkter har en bra kvalitet och snabb leverans (60%). Det är lätt att beställa och man får bra hjälp med eventuella problem (30%). Tyvärr kan det ibland vara svårt att få rätt färg på produkten (10%). Beställningar kan innehålla defekta plagg eller lösa trådar, men kundtjänsten är snabb med att hjälpa till (20%). Trots vissa kvalitetsproblem uppskattas Boohoo för sina bra priser och enkelhet i storleksval (40%).

“Fel storlek skickades först, Kunden tvingades betala för returfrakt, Kunden tvingades betala för rätt storlek frakt”

“Kass kundservice som inte erkänner felaktig kvalitet”

“Usel kvalitet på kläderna”

👍 39   👎 14

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Sanela Jansson - 23 mars 2023

  • Fel storlek skickades först, Kunden tvingades betala för returfrakt, Kunden tvingades betala för rätt storlek frakt
  • Dålig kundservice

Elin - 11 april 2021

  • Kass kundservice som inte erkänner felaktig kvalitet
  • Usel kvalitet på kläderna