Bokadirekt

130 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.2 för Bokadirekt kommer från 130 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Bokadirekt:

OmdömesStälle (10)
TrustPilot (120)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Bokadirekts returpolicy har blandade recensioner. Trots en bra återbetalningspolicy och snabb återbetalning finns det klagomål på att 14-dagars ångerrätten har försvunnit (33,33%), med problem som inkluderar begränsningar på friskvårdskortet (16,67%) och omdömen som tas bort utan anledning (16,67%). Även om vissa kunder har upplevt korrekt återbetalning av oanvända pengar (16,67%), finns det också klagomål om problem med fakturering och inkasso (16,67%). Det finns bekymmer över att Bokadirekt tar bort omdömen utan att kontrollera (33,33%), vilket skapar osäkerhet bland användarna.

“Otydlig betalningsprocess och bristande kundtjänst”

“Ingen möjlighet att betala mellanskillnad för behandlingar över 1000:-”

“Bra kundservice och hjälp vid felköp”

“Fick betala 150 kr i månaden trots att jag returnerade”

“Inte behöva fylla på på en månad”

“Problem med betalning och support på helger”

“Villkor endast giltiga fram till juni trots 12 månader angivet”

“Efter avslutade abonnemanget skicka de igen faktura till mig utan att skämmas”

“LÅNG BINDNINGSTID”

“Kräver 3 månaders uppsägning för något man aldrig beställt”

👍 3   👎 9

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Rikard Laestadius - 7 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Blufföretag, chockhöjer priser och betalningssystem fungerar inte
  • Otydlig betalningsprocess och bristande kundtjänst
  • Otrevlig och okunnig kundtjänst
  • Kräver dubbel betalning och drar ut på tiden

Cecilia Rispling - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Begränsningar i användning av friskvårdskortet
  • Ingen möjlighet att betala mellanskillnad för behandlingar över 1000:-

Anders L - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kundservice och hjälp vid felköp

Susanne - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kunde inte koppla med bokadirekt ringde och klagade
  • Fick betala 150 kr i månaden trots att jag returnerade

Marielle Forss - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Lång hållbarhet
  • Inte behöva fylla på på en månad

Natalie T - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen hjälp vid kund-salongstvist
  • Bokadirekt har begränsad support
  • Problem med betalning och support på helger

Isabelle - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vilseledande marknadsföring och otrevlig kundtjänst
  • Villkor endast giltiga fram till juni trots 12 månader angivet

Helezzz Helezzz - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Väldigt svårt och komma i kontakt med de
  • Lurat mig ett helt år
  • Efter avslutade abonnemanget skicka de igen faktura till mig utan att skämmas
  • Måste skicka 1000 mail fram och tillbaka
  • Har pratat med ekonomi avdelning tidigare utan att få ngt hjälp

Camilla Lundgren - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • OCKERHÖJNINGAR UTAN INFORMATION
  • KATASTROFALT USEL SERVICE
  • SVÅRA ATT NÅ
  • INGEN BEKRÄFTELSE PÅ UPPSÄGNING
  • ÖVERPRISER
  • LÅNG BINDNINGSTID

Robert - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Höjer priset med över 75%
  • Ändrar villkor efter dålig uppdatering
  • Kräver 3 månaders uppsägning för något man aldrig beställt

Ofelia - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen förvarning innan de ändrar avtalet och höjer priset

Pernilla Wiik - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bra priser och leverans
  • Dålig kommunikation och uppdateringar
  • Problem med nya policy och priser
  • Besvärlig returpolicy

MADELEINE - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Hutlösa priser
  • Värdelöst nytt system
  • Girigt företag
  • Orimlig nykund prissättning
  • Strul med det nya systemet
  • Kunder har inte kunnat boka
  • Kalendern har inte funkat
  • Skitsvårt att hitta funktioner
  • Supportern låter papagojaktigt likadan
  • Skiter bokstavligt talat i vad man säger
  • Överprisat skitsystem