Blinkist

45 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.8 för Blinkist kommer från 45 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Blinkist:

TrustPilot (45)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Blinkist har en lättillgänglig returpolicy med en snabb återbetalningstid (70%), vilket ger god kundservice (60%). Tyvärr finns det vissa problem med att acceptera återbetalningar och vissa användare har haft svårigheter med att få en återbetalning (40%). Det har funnits vissa misstankar om bedrägeri (10%) och vissa användare har känt sig lurade av Blinkists returpolicy (30%). Det har även förekommit klagomål om att Blinkist inte accepterar återkallelser (20%).

“Avgift för helåret före slutet av gratis provperiod och ingen återbetalning att ses”

“Liknande problem som tidigare angivits av andra användare, jag debiterades ett helt år före slutet av min gratis provperiod under 7 dagar, fick aldrig en påminnelse om dagen då avgiften bearbetades på mitt kort före 10:30 fm”

“Jag mailade dem genast på lördag den 20 januari 2024 och begärde en full återbetalning eftersom jag redan avslutat allt med dem, Jag har nu 2 biljetter från den löjliga kundtjänstautomatiserade roboten”

“Allt jag vill ha är min fulla återbetalning enligt provpolicyn, Detta är en total skämt”

“Svårt att få pengarna tillbaka”

“Ingen påminnelse om förlängning av prenumeration”

“Omöjlig returpolicy”

“Jag avslutade min prenumeration via Apple INNAN perioden var slut. Perioden avslutades och jag fortsätter att få betalningar på mitt kreditkort. Support bad om information för att 'hjälpa' till att lösa problemet inklusive mitt kreditkortsinformation. Plötsligt debiteras mitt konto för en annan livstid med dem. De säger att de fortfarande kommer 'hjälpa' mig, men jag är klar. Jag kommer aldrig att köpa något från dem igen. Mycket omoraliskt sätt att behandla kunder på.”

“Värdelös 7-dagars provperiod, många låsta titlar som kräver uppgradering”

“Aldrig använt eller ens loggat in. Ut med ytterligare $100 utan någon hjälp från kundtjänst. Bara sättet att stoppa det är att avbryta det kreditkortet och får fortfarande inga pengar tillbaka på 2 år för $99.”

👍 11   👎 11

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

thibaut vallee - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avgift för helåret före slutet av gratis provperiod och ingen återbetalning att ses
  • Liknande problem som tidigare angivits av andra användare, jag debiterades ett helt år före slutet av min gratis provperiod under 7 dagar, fick aldrig en påminnelse om dagen då avgiften bearbetades på mitt kort före 10:30 fm
  • Jag mailade dem genast på lördag den 20 januari 2024 och begärde en full återbetalning eftersom jag redan avslutat allt med dem, Jag har nu 2 biljetter från den löjliga kundtjänstautomatiserade roboten
  • Allt jag vill ha är min fulla återbetalning enligt provpolicyn, Detta är en total skämt

Kelly Groenenboom - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att få pengarna tillbaka

Mykolas Knašys - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och värdelös app
  • Ingen påminnelse om förlängning av prenumeration

Milos Popovic - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • 79.90 dras utan storno-bekräftelse
  • Abofälla
  • Omöjlig returpolicy

Rusty Heird - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag avslutade min prenumeration via Apple INNAN perioden var slut. Perioden avslutades och jag fortsätter att få betalningar på mitt kreditkort. Support bad om information för att 'hjälpa' till att lösa problemet inklusive mitt kreditkortsinformation. Plötsligt debiteras mitt konto för en annan livstid med dem. De säger att de fortfarande kommer 'hjälpa' mig, men jag är klar. Jag kommer aldrig att köpa något från dem igen. Mycket omoraliskt sätt att behandla kunder på.
  • Påminner mig om Sirius/XM:s policy. Bryr sig inte om kunden. Bara deras egna siffror.

Geoff Arnold - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Misstänkt kort provperiod
  • Värdelös 7-dagars provperiod, många låsta titlar som kräver uppgradering

James Griffin - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Debiterade mig en årsavgift som jag inte märkte på 90 dagar. När jag kontaktade kundtjänsten kunde de inte hitta var jag hade något annat än grundläggande så att jag inte kunde förnya det igen.
  • Aldrig använt eller ens loggat in. Ut med ytterligare $100 utan någon hjälp från kundtjänst. Bara sättet att stoppa det är att avbryta det kreditkortet och får fortfarande inga pengar tillbaka på 2 år för $99.
  • Bedrägeri. Vet inte om tjuvarna eller bara inkompetenta. Resultatet är detsamma.
  • Abonnera inte under några omständigheter.

Jagdip - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk inmatning under testperioden och svårigheter med att avsluta prenumerationen
  • Att inte ta betalningsuppgifter i förväg under testperioden
  • Svårigheter med att avsluta prenumeration
  • Risk för oönskat medlemskap på grund av problem med att avsluta medlemskap
  • Appen är utformad för att lura människor att stanna som medlemmar

Ísis Lacerda - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Blinkist återbetalade mig samma dag
  • Effektiv service