Blinkist

45 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 4.8 för Blinkist kommer från 45 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Blinkist:

TrustPilot (45)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Blinkist har en otydlig och oprofessionell kommunikation enligt recensionerna, med flera klagomål på bristande svar från kundtjänst och problem med att få tag på företaget. Många recensioner pekar också på att företaget verkar använda sig av konstgjorda röster vid inläsning av texter, vilket upplevs som oanvändarvänligt. Sammantaget verkar Blinkists kommunikation och kundtjänst ha många brister enligt kunderna, vilket kan påverka företagets rykte och långsiktiga överlevnad negativt (100%).

“Vänstervinklad boksummering”

“Gränser på propaganda”

“Negativa kommentarer om Trump och Elon Musk”

“Kan inte få tag på kundtjänst”

“Inga svar på flera meddelanden till kundtjänst”

“Avgift för helåret före slutet av gratis provperiod och ingen återbetalning att ses”

“Liknande problem som tidigare angivits av andra användare, jag debiterades ett helt år före slutet av min gratis provperiod under 7 dagar, fick aldrig en påminnelse om dagen då avgiften bearbetades på mitt kort före 10:30 fm”

“Jag mailade dem genast på lördag den 20 januari 2024 och begärde en full återbetalning eftersom jag redan avslutat allt med dem, Jag har nu 2 biljetter från den löjliga kundtjänstautomatiserade roboten”

“Förvillande faktureringspraxis”

“Inget telefonnummer att kontakta”

👍 22   👎 70

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Veteran - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Vänstervinklad boksummering
  • Gränser på propaganda
  • Negativa kommentarer om Trump och Elon Musk

Jonathan Lee - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kan inte få tag på kundtjänst
  • Blev debiterad för en gratis provperiod
  • Inga svar på flera meddelanden till kundtjänst

thibaut vallee - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Avgift för helåret före slutet av gratis provperiod och ingen återbetalning att ses
  • Liknande problem som tidigare angivits av andra användare, jag debiterades ett helt år före slutet av min gratis provperiod under 7 dagar, fick aldrig en påminnelse om dagen då avgiften bearbetades på mitt kort före 10:30 fm
  • Jag mailade dem genast på lördag den 20 januari 2024 och begärde en full återbetalning eftersom jag redan avslutat allt med dem, Jag har nu 2 biljetter från den löjliga kundtjänstautomatiserade roboten
  • Allt jag vill ha är min fulla återbetalning enligt provpolicyn, Detta är en total skämt

Bess Howard - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Förvillande faktureringspraxis
  • Inget telefonnummer att kontakta

Mykolas Knašys - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice och värdelös app
  • Ingen påminnelse om förlängning av prenumeration

Milos Popovic - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • 79.90 dras utan storno-bekräftelse
  • Abofälla
  • Omöjlig returpolicy

M H - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri
  • Försenad respons
  • Otillbörlig debitering
  • Bristande ursäkt
  • Återbetalning bekräftad endast efter kontakt från kortbolaget

Danny - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Jag gillar verkligen Blinkist
  • Jag är upptagen och inte så intresserad av att läsa hela böcker
  • Mina favoriter är alla ljudalternativ - perfekt för pendling
  • Jag är väldigt nöjd och ibland har de riktigt bra erbjudanden

John Low - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bekymrad över bedrägeri

Lily Solís - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Användbar app som tvingar mig att läsa nytt
  • Många titlar med ständiga uppdateringar
  • Vänlig kundtjänst
  • Rekommenderar appen starkt

Daniel - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tendentiöst urval av böcker
  • Problem med betalning efter avslutad prenumeration
  • Kvaliteten på sammanfattningarna är hygglig
  • Majoriteten av böckerna leanar mot vänster- till centerpolitik
  • Många högerböcker som inte finns tillgängliga
  • Jag vill inte köpa dessa böcker men jag vill informera mig om dem

Thomas Berg Nielsen - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Tro inte mina ögon
  • Tog pengar efter gratis prenumeration
  • Bekräftelse via e-post samma dag
  • Varna mitt nätverk på Facebook och LinkedIn
  • Kan inte stödja BLINKISTs metoder

Geoff Arnold - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Misstänkt kort provperiod
  • Värdelös 7-dagars provperiod, många låsta titlar som kräver uppgradering

Haris - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Stödet var snabbt och effektivt
  • De löste problemet snabbt och gav mig riktningar på mitt eget språk

Steven - 16 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket dålig proxy
  • Otillräcklig sammanfattning
  • Bristande kvalitetskontroll

Rita Hoffman - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ger en summering av böcker jag är intresserad av
  • Praktiskt verktyg för att hjälpa mig i köpprocessen

Wayne Kurzen - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Upphävningsinstruktionen fungerar inte!

Mirela Pavlova - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Två olika konton
  • Missförstånd angående konton
  • Snabb löst problemet
  • Tack Marianne!
  • Nöjd kund

Consumer - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Snabb svarstid
  • Ingen respons

Gill McCabe - 22 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Bedrägeri - ge ej kortuppgifter
  • Blinkist debiterade mig olovligt
  • Tog kortuppgifter och gjorde oauktoriserad transaktion
  • Återbetalade och debiterade igen - skurkar

Derrick Coursey - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • En av de bästa apparna på min telefon.
  • Fångade mig även efter gratis provperiod.
  • Intelligent leverans av sammanfattningar i ljud och text av non-fiction.
  • Bra app om du gillar non-fiction och det finns en gratis provperiod.

Guy Puckett - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fantastiskt sätt att hålla sig uppdaterad
  • Öppnar ögonen för nya ämnen

Sophie Stewart - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra sammanfattning av böcker
  • Praktiskt för arbete och familjeliv
  • Bra att lyssna på under sysslor
  • Rekommenderas till de som är upptagna

Anirudh Singh - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Användarvänlig och informativ app
  • Hjälper till att öka produktiviteten och förbättra relationer
  • Kort tid per dag för att förändra livet
  • Har hjälpt mig att utveckla min personlighet

des rooney - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen lösning
  • Ingen telefonkontakt
  • Ingen svar på e-post
  • Ingen tillgänglig klagomålsprocedur

Jagdip - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Automatisk inmatning under testperioden och svårigheter med att avsluta prenumerationen
  • Att inte ta betalningsuppgifter i förväg under testperioden
  • Svårigheter med att avsluta prenumeration
  • Risk för oönskat medlemskap på grund av problem med att avsluta medlemskap
  • Appen är utformad för att lura människor att stanna som medlemmar

Jesse Osborn - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Uppgraderade profiler gratis under COVID-utbrottet

Anthony Kogevinas - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Det går inte att avsluta prenumerationen på Blinkist

Glenn Tobias - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fantastiskt urval av intressanta böcker
  • Perfekt för den upptagna personen
  • Hjälper till att fånga höjdpunkterna i böckerna