Anker Make

5 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 5.6 för Anker Make kommer från 5 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Anker Make:

TrustPilot (5)

Erfarenheter med Returpolicy Returpolicy

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Returnpolicyn på Anker Make har kritiserats av flera kunder med endast 20% av dem som fått en beviljad återbetalning. Många har upplevt en besvärlig process för att få sina pengar tillbaka och en del har till och med ansett att företagets agerande gränsar till bedrägeri. Dessutom har vissa kunder inte ens kunnat returnera sina produkter, vilket har resulterat i frustration. Trots detta har endast 0% av kunderna fått återbetalning utan problem.

“Fel skrivare. Långsam kundtjänst. Återbetalningsproblem.”

“Rörigt budbilsarrangemang. Ej fått återbetalning (£600+).”

“Dålig utskriftskvalitet”

“Kundtjänsten är ovilliga att acceptera retur”

👍 0   👎 5

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Ryan Doran - 6 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Långsam kundtjänst
  • Fel skrivare. Långsam kundtjänst. Återbetalningsproblem.
  • Rörigt budbilsarrangemang. Ej fått återbetalning (£600+).

Manolis “Ms” - 3 augusti 2023Trustpilot 🔗

  • Dålig utskriftskvalitet
  • Kundtjänsten är ovilliga att acceptera retur