Allen Edmonds

69 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.6 för Allen Edmonds kommer från 69 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Allen Edmonds:

TrustPilot (69)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Allen Edmonds har uppenbarligen stött på problem med sin kundtjänst enligt många recensioner. Många kunder har klagat på lång väntetid för lösningar på problem, otillräckliga svar och bristande kundtillfredsställelse. Trots detta har vissa lojala kunder fått utmärkt service från James Dunn och upplevt personlig uppmärksamhet i butiker. Det förefaller finnas en bristande konsistens i kundservicen, där vissa kunder känner sig försummade medan andra får en positiv upplevelse. Det är tydligt att det finns ett behov av förbättringar inom kundtjänsten på Allen Edmonds.

“Betalade 50 $ för expressleverans av en vara som säger 1-2 arbetsdagar för leverans av produkten. På den tredje dagen var jag tvungen att följa upp för att se varför varan inte hade kommit, och representanten sa att de skulle skicka ut den nästa dag. Hur kan det vara expressleverans? Jag skulle gladligen ha gjort mitt köp någon annanstans om jag hade vetat att det här företaget inte kan utföra enligt de tjänster de tar betalt för. Besviken, oprofessionell.”

“Otroligt”

“Dålig kundservice”

“Sämsta kundservice”

“Lång väntetid i telefonkö”

“Lång väntetid vid retur”

“Saknade skor i leveransen”

“Snabb återbetalning efter kontakt med kundtjänst”

“Mycket dålig service”

“Ingen omtanke om kunden”

👍 31   👎 130

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

customer - 6 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Betalade 50 $ för expressleverans av en vara som säger 1-2 arbetsdagar för leverans av produkten. På den tredje dagen var jag tvungen att följa upp för att se varför varan inte hade kommit, och representanten sa att de skulle skicka ut den nästa dag. Hur kan det vara expressleverans? Jag skulle gladligen ha gjort mitt köp någon annanstans om jag hade vetat att det här företaget inte kan utföra enligt de tjänster de tar betalt för. Besviken, oprofessionell.

Sara B - 8 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Otroligt
  • Inkonsekvent lagersaldo

Sherman King - 9 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dåliga produkter
  • Dålig kundservice
  • Inte står bakom sina produkter

Consumer - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundservice
  • Felaktiga stövlar och långsam returprocess
  • Lång väntetid i telefonkö
  • Endast 10% rabatt som kompensation

SB - 10 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitetskontroll
  • Lång väntetid vid retur

Bobby Reyes - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Saknade skor i leveransen
  • Försenad leverans
  • Endast en sko i en av lådorna
  • Svårt att packa skorna ordentligt
  • Snabb återbetalning efter kontakt med kundtjänst

Mike Wochna - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket dålig service
  • Fick fel färg och storlek på skorna
  • Återbetalning tar lång tid
  • Ingen omtanke om kunden

Alan - 13 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Felinformation om lagerstatus. Svårt att få tag i kundtjänst.
  • Bra kvalitet på skorna.

FREDERIC HAWKINS - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig logistik och kundservice
  • Långsam leverans och brist på lager
  • Saknas matchande bälte till skorna
  • Polite kundtjänst utan verklig hjälp
  • Återbetalning för expedierad leverans
  • Försenad leverans av bälte till skor
  • Högkvalitativt varumärke med logistikproblem

J - 14 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet

Steve T. White - 15 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Total brist på hänsyn till kunder
  • Kvalitetskontrollproblem med skor och bälte
  • Ignorerade kundtjänstförfrågningar
  • Dyr produkter som verkar billigt tillverkade

Rene Betesuku - 17 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Livsfarlig
  • Långsam leverans
  • Ingen kommunikation
  • Höga priser
  • Otydlig returpolicy

Pamela - 18 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Korta skosnören

Ray L - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen retur betyder ingen utbyte eller återbetalning
  • Storleken stämde inte överens med guiden
  • Felaktig antagande om vad 'Ingen retur' betyder
  • Besvärlig upplevelse med onlineköp från AE

Dennis Joel Guerrero - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten beställd i skärselden
  • Uselt kundservice; de säger en sak, gör inte det och informerar aldrig kunden. Frakt är inte vad som annonseras eller vad kundserviceagenterna informerar. Det tar dagar att få svar på e-post och när de gör det; det är bara lögn.

Zrzpro - 19 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Kundtjänst är skräp
  • Kundtjänst är skräp
  • Kundtjänst är skräp

Gary - 20 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Företaget bryr sig inte om sitt rykte längre.
  • Restocking-avgift och fraktkostnad krediteras inte efter retur.
  • Webbplatsen förklarar inte tydligt avgifterna.
  • Ingen möjlighet till utbyte av varan i rätt storlek.

Bob - 21 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Undermålig kundtjänst
  • Produkterna är defekt
  • Dyrare att ersätta defekta varor

H B - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

kenny reed - 23 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Färgen torkade av sig
  • Snabb leverans
  • Dålig kundservice
  • Felaktiga skor

Douglas Reiter - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Ingen lösning erbjuden
  • Många andra platser att handla från

Kendra Ragan - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • skon har utvecklat ett hål i sulan efter endast 4 månader
  • kundtjänst är inte hjälpsam, kan inte returnera endast vill utvärdera skorna

C Bishop - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Sista gången jag gör affärer med dem
  • Jag tvivlar starkt på att jag någonsin kommer att göra affärer igen med ett skoföretag som inte kan leverera skor
  • Jag gjorde en beställning och sedan eftersom FedEx skadade lådan skickade de tillbaka den och beslutade att inte fylla ordern. Men de såg ändå till att debitera mig över 400 $. Dessutom kommunicerade de ingenting med mig, jag var tvungen att lista ut det själv efter att jag hade väntat och väntat på mina skor
  • Jag beställde skor för att jag behövde dem. Allen Edmonds tog mitt pengar men gav mig inte det jag beställde, det är löjligt. Åtminstone borde ordern ha fyllts på igen och skorna skickats omedelbart!

Jim Marsh - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig fakturering
  • Felaktig debitering
  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation

Patrick - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra, modern urval
  • 3 stjärnor service från James Dunn
  • Överlägsen kvalitetsskor
  • Hjälpsam personal i butiken

DL - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att navigera på webbplatsen och frustrerar kunder.
  • Kundtjänsten är långsam och inte hjälpsam vid problemlösning.
  • Returprocessen är komplicerad och tidskrävande, vilket leder till förseningar och olägenheter för kunderna.
  • Brist på kommunikation och transparens från Allen Edmonds angående återbetalningsprocessen och alternativ.

aj taheri - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • GIRIGHET
  • Kundservice
  • Kommunikation
  • Returpolicy

RON T - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dåligt limmad häl, 5 veckors väntetid på kundservice
  • Återupplivbar klack och sula

Kevin Conlin - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitetskontroll
  • Någon i er fabrik vet inte vad de gör
  • Ingen vilja att försöka igen
  • Förlorad förtroende

Rico Amaya - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Minskad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål
  • Dålig hantverk, Restockingavgift, Felaktig reparation
  • Försämrad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål
  • Besvikelse, Felaktig reparation, Dålig kundservice

Christopher Richard Hook - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kvalitet på produkten
  • Produkten skadad vid leverans
  • Kundservice bristande
  • Högt pris för dålig kvalitet

Junior Rodriguez - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Överköpt produkt
  • Lång väntetid för svar på e-post
  • Lång väntetid för leverans
  • Otydlig lagerstatus
  • Lång väntetid för återbetalning

Blayr Alexander - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Mycket bra kundservice
  • Villighet att hjälpa
  • Personlig uppmärksamhet
  • Hög kvalitet på produkter

Daniel Lang - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Kunder borde ha mer tålamod med leveranser under pandemin

Bwb in PS - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservicetude
  • Beställning inte skickad men debiterad
  • Lång återbetalningstid
  • Inblandning av Better Business Bureau

Richard - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Skor levererade, passform väl och bra gjorda
  • Ingen kundservice, generiskt svar efter varje e-post

Underwhelmed Consumer - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Kvaliteten på deras skor är bra
  • De vägrar att reparera eller ersätta en trasig väska för $700+
  • Företaget står inte bakom kvaliteten på alla sina produkter

D - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bästa skorna och servicen i världen
  • Kan få dem Recrafted för att se ut som nya
  • Kvalitetsfotbeklädnader som håller över 20 år
  • Utmärkt service från samma person under mer än ett decennium

macgybe - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Produkten kom aldrig fram
  • Långa väntetider i kundtjänst
  • Låg prioritering av kundens problem
  • Långsamma svarstider via e-post

Michael Prange - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Skam på dig Allen Edmonds
  • Trasig kundservice
  • Inte nära rea-priset
  • Svårt att nå dem via telefon

Blake Swanson - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • skav
  • bra pris
  • ful design
  • skavsår
  • reducerat pris
  • rekommenderad
  • ingen komfort

Amanda Kopko - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen inventering
  • Ingen svarar i telefon
  • Tar 5 dagar att svara via e-post
  • Företagets kundtjänst är den sämsta jag har haft att göra med
  • Måste köpa två par skor eftersom de sa att de inte erbjuder återbetalningar
  • Skor som skulle skickas om 4 dagar kommer nu att ta en månad
  • Black Friday-försäljningen var ett sätt att flytta inventering som behövde bearbetas
  • Ingenting var tillgängligt för leverans innan jul
  • De bedrog mig
  • Kan inte längre avboka ordern

Hokie Nation - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Överprisad
  • Lång leveranstid
  • Dålig kvalitet
  • Dålig kommunikation

James Hazley - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Dolda skatter
  • Fedex kräver ytterligare avgifter
  • Förvirrande prisstruktur
  • Felaktig information om skatter

kittu kumar - 5 år sedanTrustpilot 🔗

  • Hemsk kundservice
  • Oartig kundservice
  • Lång väntetid
  • La på efter 30 minuters väntan

Richsi - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • slarvig leverans
  • använda demoexemplar som nya produkter
  • ingen erbjudande om rabatt vid missnöje
  • brist på omsorg om kundnöjdhet
  • dålig kvalitet på leveransen
  • saknar recensionssektion på hemsidan

Joe Mendoza - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Jag fick aldrig min beställning av skor!!!
  • Katastrofal kundtjänst
  • Företaget håller på att gå i konkurs

3forfun - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • skorna passade dåligt i hälen
  • långsam returprocess
  • endast erbjuds en butikskredit eller lång väntetid för återbetalning
  • saknas information om återbetalningsalternativ på hemsidan
  • sämre kundservice och policy
  • jag kommer aldrig köpa från Allen Edmonds igen

STEVE - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Sämre kundtjänst, höjda priser
  • Vägrar ändra order, problem med e-post
  • Försenad leverans, ej uppfyllda löften
  • Avsaknad av skofickor
  • Hittar annan lokal skomakare för reparation till lägre kostnad och snabbare leverans

Time Payment Corp - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Den sämsta kundservicen AE och ...
  • Att vänta på leverans hela dagen och den kom aldrig
  • Den frustrerande upplevelsen med att det ändrade leveransdatumet flera gånger
  • Rud behandling av kundtjänst
  • Felinformation om fri frakt erbjudandet
  • Dålig upplevelse med kundtjänsten och lögner om leveranssituationen

Chun - 6 år sedanTrustpilot 🔗

  • Försäljarna ignorerade mig och verkade döma mig som inte värd deras tid
  • Fördomsfullt beteende från försäljarna baserat på utseende
  • Känsla av att inte vara välkommen eller uppmärksammad när man kom in i butiken
  • Försäljare verkar inte intresserade av att hjälpa till och maximera försäljning
  • Försäljarna bedömer kunder baserat på deras utseende och förutsätter att de inte kommer att köpa något
  • Bristande kundservice och uppmärksamhet från försäljarna
  • Saknar vilja att hjälpa kunder att göra inköp
  • Känsla av att bli förbigådd och inte få hjälp av försäljarna
  • Försäljarna visar brist på intresse och vänlighet mot potentiella kunder
  • Prisnivån på produkterna upplevs som oproportionerligt hög i förhållande till användarens utseende
  • Försäljare bedömer kundens ekonomiska förmåga baserat på yttre faktorer
  • Känsla av att inte kunna handla på grund av personbedömning av försäljarna
  • Bristande kommunikation och mottagande från försäljarna
  • Bristfällig kundservice och missuppfattningar från försäljarna
  • Avståndstagande och negativ bemötande från försäljarna vid ingången till butiken
  • Upplevelse av att bli försummad på grund av försäljarnas förutfattade meningar
  • Säljpersonal tar inte initiativ att bistå kunder vid köpbeslut

Kris - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Svårt att returnera ett par skor. Endast kredit återbetalning i butiken, ingen fraktsedel tillgänglig. Dålig kommunikation med butikschefen.

William - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Högkvalitativa produkter men låg kundservice.
  • Inga e-postuppdateringar och automatiskt svar på förfrågan om status.
  • Beställning avbruten utan varsel om att produkter var på rea.

raymond hamilton - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Ingen kommunikation om produktens tillgänglighet
  • Lång väntetid i kundtjänst
  • Missade att informera om problem och erbjuda lösningar
  • Tappade en lojal kund

Dakota Chappell - 7 år sedanTrustpilot 🔗

  • Fruktansvärd upplevelse hittills
  • Skoor kom i två olika färger
  • Långa väntetider för byte och återbetalning
  • Dålig kundtjänstkommunikation och support
  • Höga priser för produkter med kvalitetsproblem

Anders - 8 år sedanTrustpilot 🔗

  • ÖVERPRISER I EUR
  • Felaktiga priser för europeiska kunder
  • Dålig kundservice vid konfrontation
  • Bör betalas i USD för korrekt pris