Allen Edmonds

69 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.6 för Allen Edmonds kommer från 69 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Allen Edmonds:

TrustPilot (69)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kommunikationen från Allen Edmonds har sina fördelar och nackdelar enligt recensionerna. Enkelt att beställa online (20%), men bristfällig kundservice och långsam återbetalningsprocess (15%). Varit lojal kund i över 30 år och hög kvalitet på skor (25%), men skor ställdes in utan samråd och dålig kommunikation (10%). Tydlig information om återbetalningstidslinje (5%), men bristfällig kundservice och växande företagsmodell (10%). Besök i lokal butik var positivt för storleksändring, men försenade leveranser på grund av pandemin och problem med expedierat fraktalternativ (5%). Sammantaget har Allen Edmonds vissa styrkor men utmaningar med kommunikation och kundservice enligt recensionerna.

“Betalade 50 $ för expressleverans av en vara som säger 1-2 arbetsdagar för leverans av produkten. På den tredje dagen var jag tvungen att följa upp för att se varför varan inte hade kommit, och representanten sa att de skulle skicka ut den nästa dag. Hur kan det vara expressleverans? Jag skulle gladligen ha gjort mitt köp någon annanstans om jag hade vetat att det här företaget inte kan utföra enligt de tjänster de tar betalt för. Besviken, oprofessionell.”

“Otroligt”

“Inkonsekvent lagersaldo”

“Bekväma skor men delamineringsproblem med gummisulan.”

“Total brist på hänsyn till kunder”

“Ignorerade kundtjänstförfrågningar”

“Dyr produkter som verkar billigt tillverkade”

“Dålig kommunikation om leveransdatum”

“Missad deadline för resa”

“Ingen kommunikation”

👍 20   👎 47

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

customer - 21 mars 2024Trustpilot 🔗

  • Betalade 50 $ för expressleverans av en vara som säger 1-2 arbetsdagar för leverans av produkten. På den tredje dagen var jag tvungen att följa upp för att se varför varan inte hade kommit, och representanten sa att de skulle skicka ut den nästa dag. Hur kan det vara expressleverans? Jag skulle gladligen ha gjort mitt köp någon annanstans om jag hade vetat att det här företaget inte kan utföra enligt de tjänster de tar betalt för. Besviken, oprofessionell.

Sara B - 27 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Otroligt
  • Inkonsekvent lagersaldo

Michael A. Gardner - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Bekväma skor men delamineringsproblem med gummisulan.

Steve T. White - 20 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Total brist på hänsyn till kunder
  • Kvalitetskontrollproblem med skor och bälte
  • Ignorerade kundtjänstförfrågningar
  • Dyr produkter som verkar billigt tillverkade

Chris - 10 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation om leveransdatum
  • Missad deadline för resa

Rene Betesuku - 25 april 2023Trustpilot 🔗

  • Livsfarlig
  • Långsam leverans
  • Ingen kommunikation
  • Höga priser
  • Otydlig returpolicy

Ray L - 10 mars 2023Trustpilot 🔗

  • Ingen retur betyder ingen utbyte eller återbetalning
  • Storleken stämde inte överens med guiden
  • Felaktig antagande om vad 'Ingen retur' betyder
  • Besvärlig upplevelse med onlineköp från AE

Dennis Joel Guerrero - 25 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Produkten beställd i skärselden
  • Uselt kundservice; de säger en sak, gör inte det och informerar aldrig kunden. Frakt är inte vad som annonseras eller vad kundserviceagenterna informerar. Det tar dagar att få svar på e-post och när de gör det; det är bara lögn.

Gary - 1 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Företaget bryr sig inte om sitt rykte längre.
  • Restocking-avgift och fraktkostnad krediteras inte efter retur.
  • Webbplatsen förklarar inte tydligt avgifterna.
  • Ingen möjlighet till utbyte av varan i rätt storlek.

H B - 15 november 2022Trustpilot 🔗

H.O.Texasdude - 16 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Positiv erfarenhet trots negativa recensioner
  • Köpt 6 par varor över de senaste månaderna
  • Snabb återbetalning vid retur

Douglas Reiter - 30 september 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Ingen lösning erbjuden
  • Många andra platser att handla från

C Bishop - 3 augusti 2022Trustpilot 🔗

  • Sista gången jag gör affärer med dem
  • Jag tvivlar starkt på att jag någonsin kommer att göra affärer igen med ett skoföretag som inte kan leverera skor
  • Jag gjorde en beställning och sedan eftersom FedEx skadade lådan skickade de tillbaka den och beslutade att inte fylla ordern. Men de såg ändå till att debitera mig över 400 $. Dessutom kommunicerade de ingenting med mig, jag var tvungen att lista ut det själv efter att jag hade väntat och väntat på mina skor
  • Jag beställde skor för att jag behövde dem. Allen Edmonds tog mitt pengar men gav mig inte det jag beställde, det är löjligt. Åtminstone borde ordern ha fyllts på igen och skorna skickats omedelbart!

Jim Marsh - 21 april 2022Trustpilot 🔗

  • Dålig fakturering
  • Felaktig debitering
  • Långsam leverans
  • Dålig kommunikation

aj taheri - 29 november 2021Trustpilot 🔗

  • GIRIGHET
  • Kundservice
  • Kommunikation
  • Returpolicy

Kevin Conlin - 5 december 2020Trustpilot 🔗

  • Dålig kvalitetskontroll
  • Någon i er fabrik vet inte vad de gör
  • Ingen vilja att försöka igen
  • Förlorad förtroende

Rico Amaya - 17 oktober 2020Trustpilot 🔗

  • Minskad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål
  • Dålig hantverk, Restockingavgift, Felaktig reparation
  • Försämrad kvalitet, Dålig kundservice, Ignorerar kundklagomål
  • Besvikelse, Felaktig reparation, Dålig kundservice

Junior Rodriguez - 26 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Överköpt produkt
  • Lång väntetid för svar på e-post
  • Lång väntetid för leverans
  • Otydlig lagerstatus
  • Lång väntetid för återbetalning

Daniel Lang - 20 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Kunder borde ha mer tålamod med leveranser under pandemin

Richard - 10 augusti 2020Trustpilot 🔗

  • Skor levererade, passform väl och bra gjorda
  • Ingen kundservice, generiskt svar efter varje e-post

macgybe - 19 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Produkten kom aldrig fram
  • Långa väntetider i kundtjänst
  • Låg prioritering av kundens problem
  • Långsamma svarstider via e-post

Michael Prange - 1 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Skam på dig Allen Edmonds
  • Trasig kundservice
  • Inte nära rea-priset
  • Svårt att nå dem via telefon

Amanda Kopko - 11 december 2019Trustpilot 🔗

  • Ingen inventering
  • Ingen svarar i telefon
  • Tar 5 dagar att svara via e-post
  • Företagets kundtjänst är den sämsta jag har haft att göra med
  • Måste köpa två par skor eftersom de sa att de inte erbjuder återbetalningar
  • Skor som skulle skickas om 4 dagar kommer nu att ta en månad
  • Black Friday-försäljningen var ett sätt att flytta inventering som behövde bearbetas
  • Ingenting var tillgängligt för leverans innan jul
  • De bedrog mig
  • Kan inte längre avboka ordern

Richsi - 4 oktober 2019Trustpilot 🔗

  • slarvig leverans
  • använda demoexemplar som nya produkter
  • ingen erbjudande om rabatt vid missnöje
  • brist på omsorg om kundnöjdhet
  • dålig kvalitet på leveransen
  • saknar recensionssektion på hemsidan

3forfun - 5 september 2019Trustpilot 🔗

  • skorna passade dåligt i hälen
  • långsam returprocess
  • endast erbjuds en butikskredit eller lång väntetid för återbetalning
  • saknas information om återbetalningsalternativ på hemsidan
  • sämre kundservice och policy
  • jag kommer aldrig köpa från Allen Edmonds igen

STEVE - 27 april 2019Trustpilot 🔗

  • Sämre kundtjänst, höjda priser
  • Vägrar ändra order, problem med e-post
  • Försenad leverans, ej uppfyllda löften
  • Avsaknad av skofickor
  • Hittar annan lokal skomakare för reparation till lägre kostnad och snabbare leverans

Time Payment Corp - 2 december 2018Trustpilot 🔗

  • Den sämsta kundservicen AE och ...
  • Att vänta på leverans hela dagen och den kom aldrig
  • Den frustrerande upplevelsen med att det ändrade leveransdatumet flera gånger
  • Rud behandling av kundtjänst
  • Felinformation om fri frakt erbjudandet
  • Dålig upplevelse med kundtjänsten och lögner om leveranssituationen

Chun - 4 november 2018Trustpilot 🔗

  • Försäljarna ignorerade mig och verkade döma mig som inte värd deras tid
  • Fördomsfullt beteende från försäljarna baserat på utseende
  • Känsla av att inte vara välkommen eller uppmärksammad när man kom in i butiken
  • Försäljare verkar inte intresserade av att hjälpa till och maximera försäljning
  • Försäljarna bedömer kunder baserat på deras utseende och förutsätter att de inte kommer att köpa något
  • Bristande kundservice och uppmärksamhet från försäljarna
  • Saknar vilja att hjälpa kunder att göra inköp
  • Känsla av att bli förbigådd och inte få hjälp av försäljarna
  • Försäljarna visar brist på intresse och vänlighet mot potentiella kunder
  • Prisnivån på produkterna upplevs som oproportionerligt hög i förhållande till användarens utseende
  • Försäljare bedömer kundens ekonomiska förmåga baserat på yttre faktorer
  • Känsla av att inte kunna handla på grund av personbedömning av försäljarna
  • Bristande kommunikation och mottagande från försäljarna
  • Bristfällig kundservice och missuppfattningar från försäljarna
  • Avståndstagande och negativ bemötande från försäljarna vid ingången till butiken
  • Upplevelse av att bli försummad på grund av försäljarnas förutfattade meningar
  • Säljpersonal tar inte initiativ att bistå kunder vid köpbeslut

Kris - 27 september 2018Trustpilot 🔗

  • Svårt att returnera ett par skor. Endast kredit återbetalning i butiken, ingen fraktsedel tillgänglig. Dålig kommunikation med butikschefen.

William - 17 september 2018Trustpilot 🔗

  • Högkvalitativa produkter men låg kundservice.
  • Inga e-postuppdateringar och automatiskt svar på förfrågan om status.
  • Beställning avbruten utan varsel om att produkter var på rea.

raymond hamilton - 14 september 2018Trustpilot 🔗

  • Ingen kommunikation om produktens tillgänglighet
  • Lång väntetid i kundtjänst
  • Missade att informera om problem och erbjuda lösningar
  • Tappade en lojal kund

Dakota Chappell - 13 september 2018Trustpilot 🔗

  • Fruktansvärd upplevelse hittills
  • Skoor kom i två olika färger
  • Långa väntetider för byte och återbetalning
  • Dålig kundtjänstkommunikation och support
  • Höga priser för produkter med kvalitetsproblem

Anders - 22 september 2017Trustpilot 🔗

  • ÖVERPRISER I EUR
  • Felaktiga priser för europeiska kunder
  • Dålig kundservice vid konfrontation
  • Bör betalas i USD för korrekt pris

Penrocks#1 - 26 juni 2017Trustpilot 🔗

  • Bra ärliga skor
  • Bra ärliga skor. Inte säker på om de var gjorda i Amerika, men de höll