Wexthuset

30 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för Wexthuset kommer från 30 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Wexthuset:

Trustpilot

Erfarenheter med Leverans Leverans

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Wexthuset erbjuder en mångsidig leveransservice med möjlighet att välja Postnord eller ombud för att ta emot paketet. Trots viss fördröjning i expeditionen är leveransen snabb och välpackad, med fräscha och kvalitativa växter. Kundtjänsten är till en början något bristfällig, men problem löses till slut på ett tillfredsställande sätt. Informationen om leveransen kan vara bristfällig, men företaget håller kontakt via mail för att informera om beställningen. Sammantaget erbjuder Wexthuset en bra service och leverans av växter och produkter till ett konkurrenskraftigt pris.

“Snabb leverans!”

“Bra förpackad”

“Bra produkter”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

“Snabb service”

“Snabba leveranser”

“Fick en 3 cm hög pinne som gåva”

“Kundservice gav plåster på såren med extra planta och blomfrö”

“Seg leverans”

👍 81   👎 42

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Annelie - 8 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans!

Katarina Hällgren-Ekerot - 9 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Växt av hög kvalitet
  • Bra förpackad

Karin Persson - 10 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Bra produkter

Karin - 10 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans

Jan Edqvist - 10 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans

Leif Byqvist - 11 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb service
  • Bra tips
  • Snabba leveranser

Ann-Christine Rosengren - 11 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • 2 av 6 tomatplantor var inte bra
  • Fick en 3 cm hög pinne som gåva
  • Kundservice gav plåster på såren med extra planta och blomfrö

Staffan,Nilsson - 12 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Seg leverans
  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation
  • Höga priser

Leif Gösta Gustafsson - 12 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Lätt att beställa
  • Mycket snabb leverans

collette rosedom - 12 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Varorna helt ok
  • Negativt bekräftelse av leveranstiden
  • Direkt kontakt med kunden är A och O

Lena Söderberg - 13 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • väl förpackade
  • i fint skick

Christin Karlsson - 14 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Fina varor och bra leveranser

Gunilla - 14 dagar sedanTrustpilot 🔗

Laila - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Supernöjd fina plantor och bra packat

Agneta Ahlberg - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Jag fick aldrig någon leverans

Anita Gyllenhammar - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Bra kruka
  • Snabb leverans

Elisabeth - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Möjlighet att direkt betala med swish

stefan - 4 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Fel varor
  • Ingen respons

Lars Sjöberg - 4 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans

Annelie Wallmark - 4 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Ni väntade med att skicka sticklingen eftersom ni höll koll på att det var kallt här i norrland. Tack

Niklas - 4 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Enkelt att beställa kvalitetsprodukter till bra pris

Kladdiz - 4 månader sedan

  • lurar kunder
  • Support under all kritik
  • hemleverans blev ombud
  • nedlåtande support
  • företaget tar ingen ansvar
  • straffavgifter istället för ansvar
  • flaggar dåliga omdömen
  • företaget försöker se bättre ut
  • varnar andra kunder