Wexthuset

30 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för Wexthuset kommer från 30 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Wexthuset:

Trustpilot

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Wexthuset har en blandad kundservice enligt recensioner. Många kunder är mycket nöjda med den vänliga och tillmötesgående personalen, den snabba och smidiga hanteringen av ärenden samt den bra kvaliteten på produkterna (70%). Andra kunder har dock haft problem med leveranser, lång väntetid och dålig logistik mellan kundsupport och packavdelning (30%). Sammantaget verkar Wexthuset erbjuda bra kundservice, men vissa förbättringar behövs för att undvika missförstånd och förseningar.

“Snabb service”

“Bra tips”

“Snabba leveranser”

“Kundservice gav plåster på såren med extra planta och blomfrö”

“Direkt kontakt med kunden är A och O”

“Jag fick aldrig någon leverans”

“Bra service”

“Bra service och kvalitet”

“Möjlighet att direkt betala med swish”

“Ingen respons”

👍 43   👎 14

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Leif Byqvist - 11 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb service
  • Bra tips
  • Snabba leveranser

Ann-Christine Rosengren - 11 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • 2 av 6 tomatplantor var inte bra
  • Fick en 3 cm hög pinne som gåva
  • Kundservice gav plåster på såren med extra planta och blomfrö

collette rosedom - 12 dagar sedanTrustpilot 🔗

  • Varorna helt ok
  • Negativt bekräftelse av leveranstiden
  • Direkt kontakt med kunden är A och O

Gunilla - 14 dagar sedanTrustpilot 🔗

Agneta Ahlberg - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Jag fick aldrig någon leverans

Gerry - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service

Katarina - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Bra service och kvalitet

Elisabeth - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Möjlighet att direkt betala med swish

stefan - 3 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Fel varor
  • Ingen respons

Lennart Lundberg - 4 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • mycket bra trädgårdsbutik
  • rätt saker för trädgården
  • bra priser på en mängd produkter

Annelie Wallmark - 4 veckor sedanTrustpilot 🔗

  • Ni väntade med att skicka sticklingen eftersom ni höll koll på att det var kallt här i norrland. Tack

Kladdiz - 4 månader sedan

  • lurar kunder
  • Support under all kritik
  • hemleverans blev ombud
  • nedlåtande support
  • företaget tar ingen ansvar
  • straffavgifter istället för ansvar
  • flaggar dåliga omdömen
  • företaget försöker se bättre ut
  • varnar andra kunder