Wexthuset

30 recensioner från 2 källor

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 8.2 för Wexthuset kommer från 30 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Wexthuset:

OmdömesStälle (1)
TrustPilot (29)

Erfarenheter med Kommunikation Kommunikation

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Wexthuset har en bra webbplats som är lätt att navigera (85%), bra varor/plantor och ovärderliga råd (80%), och en bra mailkontakt angående beställning och leverans (77%). Kundservicen är vänlig och tillmötesgående (75%) och det finns bra information om växterna (78%). Tyvärr finns det brister i leveransinformationen och logistiken, och vissa produkter har bara engelska beskrivningar (63%). Det kan vara svårt att få information om leveransdatum och vissa måste maila flera gånger (57%). Totalt sett erbjuder Wexthuset bra produkter och service, men det finns utrymme för förbättringar inom kommunikation och logistik.

“Hittade det jag letade efter”

“Bra tips”

“Dålig kommunikation”

“Negativt bekräftelse av leveranstiden”

“Direkt kontakt med kunden är A och O”

“Otydligt med vad som är plantor och frön vid beställning”

“Jag fick aldrig någon leverans”

“Bra kruka”

“Snabb leverans”

“Snabb leverans”

👍 71   👎 31

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Seipl - 11 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Hittade det jag letade efter
  • Leveranstiden var långsam

Leif Byqvist - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb service
  • Bra tips
  • Snabba leveranser

Staffan,Nilsson - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Seg leverans
  • Lång leveranstid
  • Dålig kommunikation
  • Höga priser

collette rosedom - 9 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Varorna helt ok
  • Negativt bekräftelse av leveranstiden
  • Direkt kontakt med kunden är A och O

Camilla Sahlin - 8 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Otydligt med vad som är plantor och frön vid beställning

Agneta Ahlberg - 6 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Jag fick aldrig någon leverans

Anita Gyllenhammar - 3 maj 2024Trustpilot 🔗

  • Bra kruka
  • Snabb leverans

Elisabeth - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Möjlighet att direkt betala med swish

stefan - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans
  • Fel produkter
  • Ingen respons

Lars Sjöberg - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snabb leverans

Annelie Wallmark - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Du väntade med att skicka sticklingen eftersom du höll koll på att det var kallt här i norrland. Tack

Niklas - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Enkelt att beställa kvalitetsprodukter till bra pris

Kladdiz - 14 februari 2024

  • lurar kunder
  • Support under all kritik
  • hemleverans blev ombud
  • nedlåtande support
  • företaget tar ingen ansvar
  • straffavgifter istället för ansvar
  • flaggar dåliga omdömen
  • företaget försöker se bättre ut
  • varnar andra kunder