Vilebrequin

10 recensioner från 1 källa

Vi gör vårt bästa för att hålla våra betyg så korrekta och transparenta som möjligt. Nöjdhetspoängen på 3.6 för Vilebrequin kommer från 10 aktuella recensioner, oftast från det senaste året. Vi hämtar dessa recensioner från olika webbplatser. Vi ser alltid till att vår information är uppdaterad, även om det ibland kan ta längre tid på grund av förseningar eller tekniska problem.

Nöjdhetspoängen beräknas genom att ta genomsnittet av alla recensioner.

Webbplatser där vi har hittat recensioner för Vilebrequin:

TrustPilot (10)

Erfarenheter med Kundtjänst Kundtjänst

Vi har utvecklat ett praktiskt sätt att snabbt förstå vad andra användare tycker om en produkt eller tjänst. Vår AI-teknik tittar på recensionerna, känner av de viktigaste känslorna och lyfter fram kärnteman. Allt detta sammanställer vi tydligt för dig. Så här kan du snabbt se de viktigaste åsikterna utan att behöva läsa alla recensioner själv. Kundtjänsten på Vilebrequin har blandade recensioner. Vissa kunder har upplevt dålig service och bristande efterförsäljning, medan andra har haft positiva upplevelser med pålitlig och bra service. En del kunder har haft problem med leverans och återbetalning, medan vissa har tyckt att personalen varit otillgänglig och okunnig. Det verkar finnas en del brister i kundservicen, men vissa kunder har ändå haft bra erfarenheter. (33%)

“Dålig kundservice”

“Sämsta kundservicen”

“Accepterar inte längre en resväska för $1 efter att ha spenderat hundratals dollar på badkläder”

“Vägrar att skicka en resväska trots kontakt eftersom jag inte har spenderat $500”

“Köper aldrig igen på grund av principer”

“Felaktig produkt”

“Sämsta online-upplevelsen”

“Kundtjänst svarar inte och kan inte returnera produkter”

“Brister i kundtjänsten”

“Kundlojalitet”

👍 8   👎 42

Sammanfattade recensioner

Vi använder AI för att omvandla varje recension till en tydlig och kortfattad sammanfattning. Dessa sammanfattningar är kronologiskt ordnade så att du enkelt kan läsa de senaste användaråsikterna och erfarenheterna. Nedan hittar du dessa översikter, så att du snabbt kan se vad andra användare tycker är viktigt.

Vessela Ignatova - 3 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Dålig kundservice
  • Produkter av låg kvalitet
  • Trög respons på kundärenden
  • Ingen återbetalning eller utbyte

S. Jones - 5 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta kundservicen
  • Accepterar inte längre en resväska för $1 efter att ha spenderat hundratals dollar på badkläder
  • Vägrar att skicka en resväska trots kontakt eftersom jag inte har spenderat $500
  • Köper aldrig igen på grund av principer

MATT - 11 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Felaktig produkt

Vid Ferlez - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Sämsta online-upplevelsen
  • Kundtjänst svarar inte och kan inte returnera produkter

Kevin Bearcroft - 12 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Brister i kundtjänsten
  • Mycket höga priser
  • Begränsat urval
  • Kundlojalitet

Riccardo Mondin - 24 månader sedanTrustpilot 🔗

  • Usel kundservice
  • Långsam returpolicy
  • Försenad återbetalning

Liz Lee - 3 år sedanTrustpilot 🔗

  • Diskriminerar kunder
  • Personal ej bekant med lagar om likabehandling
  • Värdesätter inte kunder med hänsyn till medicinska undantag

Sven Kluge - 4 år sedanTrustpilot 🔗

  • Bra strandprodukter
  • Man måste bara älska dem